30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    wietje

MacBook Pro nog kopen?

Bijdrager
    bouncer

Welk antwoord is je dan wel gevallig?

Bijdrager
    Almerrrrr

De Macbook Pro is net geupdate dus een beter moment is er denk ik niet. Als er nou binnen een paar weken een nieuwe of update zou komen oke maar 8 maanden wachten?? 2 jaar zou het in ieder geval niet duren dan zouden de machines wel erg verouderd zijn.

Bijdrager
    Hailstorm

Heel simpel: als je hem nu nodig hebt moet je hem kopen en anders wachten.

Bijdrager
    elidepeli13

http://buyersguide.macrumors.com/

Wachten wanneer je hem niet MOET.
    Kopen wanneer je het MOET.

Bijdrager
    wietje

@Bouncer: zo’n antwoord als Almerrrrr

@Almerrrrr: ik ga hem de 3de week van juni kopen. Dus dan zou ik hem nog kunnen kopen. Zou dit een goede keus zijn want als het dan veeeeeeel beter macbook pro’s worden met veel beter scherm, ander uiterlijk, nieuwe kleur, beter processor, betere grafische kaart, 3g ingebouwd, misschien 3d….

Alvast bedankt !

Bijdrager
    Mac058

Weet niet wat jou bedoelingen allemaal zijn, maar ik denk dat de MacBook Pro’s die nu op de markt zijn écht goeie machines zijn, als jij nog 8 maanden of zelfs 2 jaar wilt wachten, dat moet je dat toch helemaal zelf weten.:wink:

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik kan je nu al vertellen dat de MacBook Pro waarschijnlijk binnen 8 maanden tot een jaar vernieuwd wordt. Wacht je op die update dan kan ik je nu al vertellen dat de daaropvolgende versie weer binnen een jaar verschijnt.

Een MacBook Pro die 2 jaar lang het nieuwste van het nieuwste blijft kan natuurlijk niet.

Bijdrager
    Hailstorm
    wietje op 27 april 2011

ik ga hem de 3de week van juni kopen.

Is dat een feit? Want dan snap ik dit topic niet…

Bijdrager
    wietje

@Mac058: je hebt gelijk maar de MacBook Pro die ik zou kopen zou het top model zijn met een ssd maar ik zou het gewoon jammer vinden moest hij volgend jaar veel meer veranderd en beter geworden zijn want de update van de oude naar de nieuwe van nu is ook niet zo groot hé. Ik ben gewoon bang dat de volgende update een veeeeeeeeeeel grotere update gaat zijn dan nu !

Bijdrager
    wietje
    Hailstorm op 27 april 2011
    wietje op 27 april 2011

ik ga hem de 3de week van juni kopen.

Is dat een feit? Want dan snap ik dit topic niet…

Nee dit is geen feit anders zou ik dit topic niet opstarten hé.
    Ik ben wel van plan het dan te kopen als jullie zeggen dat ik het nu echt moet kopen en niet moet wachten op de volgende update.

PS: ik weet dat dit verwarrend overkomt.

Bijdrager
    Macosxachist

Als je kunt overwegen om maximaal twee jaar te wachten, heb je het ding niet nodig. Wachten dus: tot je hem echt nodig hebt.

Bijdrager
    sjaakdebakker

Apple is strategisch goed bezig. Ze doen aan effectieve in-store promotion dat ervoor zorgt dat iedereen een mac wil kopen, of ipad, iphone, maar zijn die producten nou wel zo goed? je moet achter het rookscherm van marketing kijken! en wat blijkt.. toch vrij slecht… nietwaar?

Bijdrager
    timmiex

de 100ste topic over dit onderwerp:P

Bijdrager
    Afroman

KAn ik nu een Mac kopen omdat er over 8 maanden een nieuwe uitkomt?

Jezus wat zijn ze er snel bij.

Bijdrager
    wietje

Ik heb besloten ik ga hem de rond de 2 week kopen van juni !

Bedankt allemaal !

Bijdrager
    Yggdrasil

… kierewietje

Hoeveel topics ga je nog openen over het al dan niet aanschaffen van een Macbook?

Geblokkeerd
    Anoniem

Inderdaadn Niiiiickk, ik wilde het juist zeggen.

@wietje, mij lijkt het beter dat je geen Apple aanschaft als ik je topics zo afga… :thumbsdown: tjonge wat een gezaag. Dat zal me nog wat worden hier met al die wietje topics.

Bijdrager
    Brambo1978

Ik koop gewoon als ik het nodig heb en op het moment dat er iets nieuws uitkomt wat ik wil hebben is je oude produkt nog zo goed te verkopen dat je alleen maar bij hoeft te leggen. Apple spullen zijn goed te verkopen als je er zuinig op bent geweest.

Gewoon kopen dus!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Zoon tegen vader terwijl ze op het station op de trein staan te wachten:

“Ik denk dat ik nog even wacht op de nieuwe Mac voordat ik er een koop”

Vader: “En wanneer is dat dan jongen?”

Zoon: “Hangt er vanaf of de trein op tijd rijdt, bij vertraging direct na het uitstappen…”.

Bijdrager

Hahahahahahah.

Bijdrager
    SunKeeper
    Shyos op 27 april 2011

Dat zal me nog wat worden hier met al die wietje topics.

Net even en we doen allemaal zo raar, want als je dan nog niet stoned bent…:lol:

Maarrrr, er viel me wel iets op:

wietje op 27 april 2011

@Almerrrrr: ik ga hem de 3de week van juni kopen.

wietje op 27 april 2011

Ik heb besloten ik ga hem de rond de 2 week kopen van juni!

Het is ieder uur een week eerder, dus het zal niet zo heel meer duren voordat die MacBook Pro gekocht is. Ben je in ieder geval nog op tijd voor de update.:thumbsup:

Bijdrager
    SunKeeper

PABU!:angry:

Bijdrager
    Afroman

Ik zou gewoon je huidige computer behouden. Geen schuldgevoel over updates.

Bijdrager
    djneo

Percies wat afroman zegt.

Waarom heb je eigenlijk de nieuwste van het nieuwste nodig. ik heb nog een powerbook g4, Das van 2005. en een mac pro 1,1.

Maar de huidige MBP is een beest en ik vraag me af waar je de power voor nodig heb om een nog snellere te kopen .

Bijdrager
    wietje
    SunKeeper op 27 april 2011
    Shyos op 27 april 2011

Dat zal me nog wat worden hier met al die wietje topics.

Net even en we doen allemaal zo raar, want als je dan nog niet stoned bent…:lol:

Maarrrr, er viel me wel iets op:

wietje op 27 april 2011

@Almerrrrr: ik ga hem de 3de week van juni kopen.

wietje op 27 april 2011

Ik heb besloten ik ga hem de rond de 2 week kopen van juni!

Het is ieder uur een week eerder, dus het zal niet zo heel meer duren voordat die MacBook Pro gekocht is. Ben je in ieder geval nog op tijd voor de update.:thumbsup:

nene het zal de 2de week worden !:p

Bijdrager
    wietje

Closed topic !

Geblokkeerd
    Anoniem

Hey Wietje,

Nou moet je ons beloven dat je tot aan de aanschaf niet een nieuw topic opent.
    Oké?
    :lol:

Bijdrager
    wietje
    Shyos op 29 april 2011

Hey Wietje,

Oké?

afgesproken !

Inactief
    Anoniem
    wietje op 29 april 2011
    Shyos op 29 april 2011

Hey Wietje,

Oké?

afgesproken !

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.