6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Brok2000

macbook pro naar fabrieksinstellingen met lion

Hoi, Ik heb een vraag. Ik heb vandaag mijn nieuwe MacBook Pro binnen gekregen en hem gesynchroniseerd met Time Machine van mijn oude mac. Achteraf ben ik te gehaast geweest en wil ik dit eigelijk niet. Nu wil ik hem weer terug naar de fabrieksinsteling zoals ik hem binnen kreeg. Dat zou ik kunnen doen met een nieuwe schone installatie maar lion is niet op DVD meegeleverd. Dus hoe doe je dat?

Bijdrager
    johnkeates

Het is heel makkelijk: http://tinyurl.com/3gshne2

Bijdrager
    Hansi2124

Genoeg topics dus om uit te kiezen. Het is raadzaam om altijd eerst de zoekfunctie te gebruiken en in een van die bestaande topics verder te gaan mocht het nog niet duidelijk zijn.
    :wink:

Bijdrager
    Ayesta

Best flauw deze reacties, omdat dit niet zomaar te vinden is, niet zoals ts het vraagt.
    Ik zoek naar bijna hetzelfde antwoord: bij nieuwe macbook pro bij de opstartprocedure kon hij echter de time machine backup op mijn TC niet zien. Toen maar gewoon verder geklikt. nu spijt: Kan natuurlijk ook een nieuwe reserve kopie maken op losse harde schijf en die daarna aan de nieuwe laptop koppelen en alsnog mijn time machine kopie van mijn oude MbP erop zetten.
    Lukt dit als ik deze tip van Haike uitvoer?
    “Wil je daar op terecht komen; Start je computer op; en meteen na de Boiiing druk je de CMD en de R toets tegelijkertijd in. Dan krijg je een keuze hoe je verder wil gaan, de rest wijst zich van zelf.”

Groetjes,
    Ayesta

Bijdrager
    Ayesta

Ondertussen heeft de migratieassistent de hele nacht haar best gedaan en keurig werk afgeleverd. Terug naar fabrieksinstellingen hoeft dus niet meer. Alles ziet er keurig uit!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.