-
Q:
Macbook pro na sluimer = geen netwerk/internet
Hallo
Zoals het onderwerp al aangeeft, ben ik de connectie met het netwerk kwijt wanneer ik mijn Macbook Pro in sluimer laat gaan. Wanneer ik hem gewoon opstart zijn er geen problemen.
Ik moet dan telkens de netwerkverbinding uitschakelen, netwerk verwijderen, netwerk toevoegen en netwerk inschakelen. Enkel en alleen op deze manier krijg ik terug contact met het netwerk hier. Op mijn Windows-computer heb ik geen problemen.
Weet iemand hoe ik er kan voor zorgen dat ik niet telkens de netwerkverbinding kwijt ben wanneer ik in sluimerstand ga?
Groeten en alvast bedankt!
Ook in belgië kun je bellen, maar dan heb je weer een ander nummer nodig. Ik zal het eens opzoeken…
Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0707 007 72. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval kosten incl. BTW in rekening gebracht.
Bron: Apple (België) http://www.apple.com/benl/contact/
(Om Apple Nederland te contacteren dient u 0900 7777 703 te bellen)
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.