6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    JVermeulen

Macbook pro na sluimer = geen netwerk/internet

Hallo

Zoals het onderwerp al aangeeft, ben ik de connectie met het netwerk kwijt wanneer ik mijn Macbook Pro in sluimer laat gaan. Wanneer ik hem gewoon opstart zijn er geen problemen.

Ik moet dan telkens de netwerkverbinding uitschakelen, netwerk verwijderen, netwerk toevoegen en netwerk inschakelen. Enkel en alleen op deze manier krijg ik terug contact met het netwerk hier. Op mijn Windows-computer heb ik geen problemen.

Weet iemand hoe ik er kan voor zorgen dat ik niet telkens de netwerkverbinding kwijt ben wanneer ik in sluimerstand ga?

Groeten en alvast bedankt!

Bijdrager
    thomth

Welke Mac osx versie heb je? Ik heb het probleem op m’n iMac uit 2011 ook

Bijdrager
    JVermeulen

Toen ik mijn Macbook kocht (juli 2011) had ik Snow Leopard, waar ik het probleem ook al had.
    Wanneer ik overstapte naar Lion dacht ik dat het probleem zou opgelost zijn, maar heb blijft net hetzelfde ..

Bijdrager
    MacKevin11

Als je hem in juli hebt gekocht, zit je nog in de eerste 3 maanden telefonisch contact. Dus dan mag je naar Apple in Nederland bellen en krijg je hulp.

Bijdrager
    JVermeulen

Welk nummer moet je daarvoor bellen? En ik ben niet van Nederland, maar van België.

Bijdrager
    MacKevin11

Ook in belgië kun je bellen, maar dan heb je weer een ander nummer nodig. Ik zal het eens opzoeken…

Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0707 007 72. Als je recht hebt op aanvullende ondersteuning (tot 90 dagen na aankoop) of als het product wordt gedekt door een AppleCare Protection Plan, worden voor de ondersteuning geen kosten in rekening gebracht. In alle andere gevallen wordt per geval kosten incl. BTW in rekening gebracht.

Bron: Apple (België) http://www.apple.com/benl/contact/

(Om Apple Nederland te contacteren dient u 0900 7777 703 te bellen)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.