5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

MacBook Pro Muisknop

Ik heb dit probleempje:

Ik heb sterk het gevoel dat mijn muisknop plots wat “losser” zit dan voorheen. Niet meer zo strak als zou moeten. Hij werkt wel degelijk nog maar hij voelt dus nogal “bagger” aan, het lijkt wel of er iets van “stof” of weetikveelwat tussen zit. Is er een manier dat ik dat kan verhelpen?

Bijdrager
    KingAchille

Komt de knop echt los? Of voelt hij gewoon wat losser?
    Misschien kan je eens met een spuitbusje perslucht proberen het vuil eruit te spuiten en dan hard drukken…
    Mvg,

Bijdrager
    macses

ik heb nooit echt een strakke knop gehad, er is wel een luide “klik” als je erop drukt, maar als je links op de knop drukt geeft hij links mee, en als je er bovenaan op drukt gaat het kippen naar boven. het is dus niet zo dat hij zo “strak” zit dat eender waar je drukt de knop overal gelijk naar beneden gaat, als je begrijpt wat ik bedoel…

Bijdrager
    deSpaanseRente

Hm. Ik heb eens even met de rand van een papiertje langs de randen van de muisknop gegaan, er zat, langs opzij te zien, wel wat vuil in precies.

Ik denk dat het nu wel opgelost is want hij drukt wel veel strakker nu. Bedankt alleszins voor de snelle reacties :-).

Bijdrager
    NoiA

ik heb hier soms ook “last” van gehad… Echt storend vind ik het niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.