6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ArnoldBennink

Macbook pro (Mid 2010) gebruiken als beeldscherm van Mac Mini?

Hallo, ik was laatst aan het denken om een Mac Mini te kopen. Maar daar moet je natuurlijk weer een beeldscherm bijhebben. Daarom vroeg ik mij af of ik mijn oude Macbook Pro kan gebruiken als beeldscherm voor mijn Mac Mini. Maar dat ik natuurlijk wel alle kracht van de Mac Mini gebruik. Als dat kan, weet iemand waar ergens een tutorial staat waar ik kan lezen/zien hoe het moet?

Bijdrager
    TheBigZ

Je kunt “Scherm Delen” gebruiken om vanaf je MacBook Pro op je Mac mini te werken.

Verder kun je je Mac mini op je TV aansluiten, fijn om foto’s en films te kijken.

Bijdrager
    ArnoldBennink

Je kunt “Scherm Delen” gebruiken om vanaf je MacBook Pro op je Mac mini te werken.
    Verder kun je je Mac mini op je TV aansluiten, fijn om foto’s en films te kijken.

Is dat niet veel trager, is er bijvoorbeeld niet iets met een kabel? Of gewoond draadloos maar toch snel

Bijdrager
    TheBigZ

Als je op zoek bent naar iets als “Target Display Mode” op de MacBook Pro, nee, dat kan niet. Dat kan alleen op de iMac.

Bijdrager
    TheBigZ

Voor €185 heb je een leuke monitor, misschien wel zo makkelijk.

Bijdrager
    BoniMacX

Scherm delen gaat iets trager, maar snel genoeg voor doorsnee taken. Maar een MBP van 3jaar jong willen inzetten als scherm voor een mini is een bizar idee wat sowieso niet lukt. Koop je gewoon een los scherm in de aanbieding als je er persé een scherm aan wil. Voor minder dan 100 euro heb je al een 20 inch > http://www.kelkoo.nl/ssc-114401-20-inch-beeldscherm.html

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.