8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    McMacChris

MacBook Pro met uitbreiding HD ook bij AppleRetailStore?

Wilde zojuist een nieuwe MacBookPro bestellen op de website, alles leuk en wel maar bij het vragen van ‘levering’ staat er ruim een week later dan ik had verwacht. Dit komt omdat ik een andere harde schijf had gekozen, mijn vraag:

Kan deze optie ook in de winkel gedaan worden of zit ik dan alsnog vast aan bestellen en levertijden etc./ of hangt het af van wat zij op dat moment op voorraad hebben?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Vassilli

In de winkel moeten ze hem volgensmij ook bestellen. Ze hebben niet bij elke Apple store MacBook HD’s liggen.

Bijdrager
    chopchop

Je kunt ook een eigen HDD bij een online shop bestellen en een MBP in de winkel kopen. Ben je wellicht ook nog goedkoper uit.

Bijdrager
    k5052

Ik weet niet welke ‘retail store’ je bedoeld, maar ik geloof dat de officiĆ«le retail stores van Apple (Oberhausen) bijv. wel een voorraadje CTO’s heeft.

De APR’s (premium resellers in NL) hebben vaak ook een voorraad CTO’s waardoor je soms net geluk kunt hebben dat er een Macbook (pro) bijzit naar jouw smaak. Mocht dat zo niet zijn doen de meeste APR’s niet moeilijk. Ze kunnen eventueel een hdd inbouwen met een grotere capaciteit tegen de upgrade prijs van Apple of soms zelfs lager als je de hdd los erbij koopt…

Bijdrager
    karelschapie

Je kunt beter gewoon je macbook bestellen en op de zelfde dag op een andere site goedkoop een grotere HDD aanschaffen. worden allebei morgen bezorgd. Ik heb zelf een macbook pro en de HDD en RAM zijn heeeeel makkelijk te vervangen. iedereen kan dat! daarna even meegeleverde CD’tje draaien en voila, je hebt mac os X er ook op staan!

Bijdrager
    chopchop

Of je maakt een back-up middels Time Machine, -> schijf switchen -> cdtje er in -> klaar

Bijdrager
    McMacChris

Oke hartstikke bedankt voor de reacties mensen, erg nuttig!

Bijdrager
    applediver

of je kan misschien eens naar de applereseller bellen om te vragen of ze dat model op voorraad hebben met die harde schijf, dat gebeurt ook al wel eens.
    of zoals aangegeven apart een harde schijf kopen is ook mogelijk en zit je evengoed binnen de garantie mocht er iets aan zijn;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.