6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    karelschapie

Macbook Pro met Retina display: trackpad geen klik meer en rare muisbewegingen

Beste forumleden,

Sinds een aantal dagen doet mijn trackpad vervelend. Bij simpel gebruik maakt de muis rare bewegingen, komt het option menu ineens te voorschijn en klikt hij maar ergens terwijl ik gewoon met mijn vinger over het trackpad ga. Ook hoor ik geen fysieke klik meer helemaal links beneden in het trackpad. Iets meer naar rechts of naar boven weer wel.

Het gaat om een Macbook Pro met Retina Display, uit eind oktober 2013, de nieuwste generatie (MacBookPro11,3). De Macbook is dus vier maanden oud, staat altijd op een Rain Design stand terwijl ik een magic mouse gebruik dus het trackpad wordt zeer zeer zelden gebruikt. Er is nog nooit wat op over over mijn Macbook gevallen zoals harde dingen of vloeistoffen.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan ik hier voor gewoon naar de genius bar?

Alvast bedankt

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Gewoon even Apple bellen. Dan krijg je een nummer waarmee je naar de winkel/hersteldienst kan.

0781 800 22

Bijdrager
    makasa

Of even langs de Apple store als dat in de buurt is.

Bijdrager
    Ravenshield

Waarschijnlijk zal het dit wel niet zijn, maar ga eens bij de instellingen naar trackpad en kijk welke gestures er ingeschakeld zijn. Misschien staat de functie van klikken wanneer je trackpad gewoon aanraakt toevallig aan.

Bijdrager
    iDEOwen

Je kan gewoon langs gaan bij een Apple Authorized Service Provider bij jou in de buurt.

Ga naar: https://locate.apple.com/nl/nl/ en klik op Service

Als het echt een fysieke uitdaging is van de Trackpad, dan moet de gehele topcase vervangen worden (onder garantie natuurlijk).

Geblokkeerd
    Anoniem

Staat de batterij misschien bol?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.