16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    strigoi

MacBook Pro met Lightpeak begin 2011?

Ik kwam gister op tweakers dit stukje tegen. Ik ben erg benieuwd naar Lightpeak en een vernieuwd MBP reeks zonder optische drive en met standaard Flash / SSD geheugen!

Bijdrager
    iBrammer

Wie niet?! Hopelijk een hele nieuwe serie, geen idee wat er nog mooier is dan de alu unibody maar verwacht ook een andere ‘body’.

Bijdrager
    Pieterr

Ik verwacht helemaal geen nieuwe body. De bodies gaan jarenlang mee bij Apple. Tijdloos design.

Bijdrager
    Afroman

Ik hoop dat de drives nog wel eventjes in blijven hoor.

Bijdrager
    Dagaloni

Maken we hier het algemene speculatie topic van over de nieuwe MacBook Pro’s?

Ik verwacht dat de 13″ geen optische drive meer heeft, de 15″ (of alleen de 17″) nog wel. Ben heel erg benieuwd hoe ze light peak gaan introduceren, het is toch een vrij brede maar platte aansluiting? Hopelijk maken ze die een stuk compacter en krijgt de MacBook pro gelijk 2 aansluitingen.

Ben ook benieuwd of Apple dan de iPod snoertjes gaat leveren van lightpeak > dock connector. Zou wel vet zijn! Je iPhone syncen met 10 Gbps.

Bijdrager
    Pieterr

Hopelijk ook MacBook Pro’s met een Intel Core i7-2630QM in Januari.

Bijdrager
    strigoi
    Dagaloni op 29 november 2010

Ben ook benieuwd of Apple dan de iPod snoertjes gaat leveren van lightpeak > dock connector. Zou wel vet zijn! Je iPhone syncen met 10 Gbps.

Wellicht op ten duur wel, maar voorlopig ‘pomp’ ik nog niet zo vaak nieuwe muziek / films etc over en weer naar m’n 16GB iPhone. Maar het is altijd leuk als het nog sneller gaat.

Pieterr op 29 november 2010

Hopelijk ook MacBook Pro\’s met een Intel Core i7-2630QM in Januari.

Daar mogen we denk ik wel vanuit gaan als er ook Lightpeak in zit.

Bijdrager
    Franko

Ik hoop op een iets beter grafische kaart zodat ik starcraft 2 fatsoenlijk kan spelen.

Verder lijkt lightpeak me interessant maar zolang daar nog geen randapparatuur voor is, is het niet echt nuttig.

Ander design hoeft niet perse, zou wel leuk zijn. Ben van plan mijn Macbook uit 2007 begin/halverwege 2011 te vervangen dus het zou goed uitkomen!

Bijdrager
    Pieterr

Light Peak kun je begin 2011 vergeten: Debunk: SSD MacBook Pro rumor is false.

Bijdrager
    Afroman

Verder lijkt lightpeak me interessant maar zolang daar nog geen randapparatuur voor is, is het niet echt nuttig.

Vroeg of laat moet het gebeuren hoor. Anders gebeurd er helemaal niks.

Bijdrager
    ernst.

Ik heb liever dat Apple zich echt op nieuwe zaken richt zoals dat scherm wat men bij SONY heeft en Blue Ray…dat is tegenwoordig gewoon standaard alleen niet bij Apple die zich liever op iets anders richt en dat dan vernieuwend noemt.:thumbsdown:

Bijdrager
    Dagaloni

Denk jij serieus dat Blue-ray het lang uit zal houden? Zo’n disk is veel te groot. Zometeen proppen we SD kaartjes van 64Gb in onze Mac om een HD film te kijken.

Bijdrager
    Afroman

Echt niet. Fysieke media is dood hoor. Alles is te downloaden. Sd kaartjes zal enkel in camera’s blijven bestaan en ook die krijgen vroeg of laat flash.

Bijdrager
    bartje

Jullie lijken wel allemaal erg zeker van jullie eigen mening:p

Bijdrager
    I-passa

De komende 5 jaar zullen we geen revolutionare veranderingen meemaken. Er moet een nieuwe Steve Job van de toekomst opstaan.

Bijdrager
    strigoi
    I-passa op 12 december 2010

De komende 5 jaar zullen we geen revolutionare veranderingen meemaken. Er moet een nieuwe Steve Job van de toekomst opstaan.

Als ik die Steve was zou ik wachten tot het weer wat warmer is, het is veelte koud buiten.

Over revolutionair gesproken, ik denk dat Lightpeak een van de meeste revolutionaire dingen gaat worden op verbinding / computer gebied de komende 5 jaar.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.