30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)
  • Q:
    Bijdrager
    mvanhemert

Macbook Pro met gratis Iphone besteld ALLES BINNEN !!

He Maccers,

Ik had afgelopen vrijdag wat research gedaan om een macbook pro te bestellen.
    Nu kwam ik via kelkoo bij http://www.vizik.com. Hier kon je de Macbook Pro (2,4 ghz) bestellen met een gratis Ipod Touch. Natuurlijk eerst gekeken of deze shop betrouwbaar was , maar ze bestaan echt en leveren dus ook. Zaterdag zag ik opeens in mijn orderstatus dat ik een Macbook Pro + iphone zou krijgen. Heeel leuk natuurlijk.

Ik heb de order weer laten omzetten naar de Ipod touch. In Nobember komt de iphone pas uit in Engeland en ik heb weinig zin om te wachten. En het nieuws van apple dat een unlockte iphone wellicht niet meer kan werken stelt me ook niet zo gerust. Ook raar….de shop heeft het over een unlockte iphone…..

Maar ik krijg wel een gratis ipod touch, geen slechte deal dacht ik zo….

Update: kreeg net een mail van vizik.com dat ze de iphone gewoon op voorraad hebben en hij is inderdaad unlocked. Er zit zelfs garantie op omdat hij van de Engelse Mac warehouse komt. Ik heb dan maar toch de Iphone gekozen. Ook omdat de ipod touch pas begin oktober leverbaar is.

Bijdrager
    tommy666

Hm,ziet er intressant uit,maar de vraag “where’s the catch?” geraakt niet uit mijn hoofd.Hou je ons hier wel van op de hoogte?

Bijdrager
    mvanhemert

Ik kreeg vandaag deze e-mail van vizik.

“Hi,
    Just wanted to update you your macbook pro should be arriving on
    around Wednesday. Fedex will contact you before delivery.

It turns out that iphone will come in separate box since it was not
    possible to put them in the same box. This way we still can ship out
    the 8GB ipod touch instead of the 4GB iphone as the iphone will have
    to be activated since new firmware just came out for it. So i would
    recommend ipod touch.

Let me know.

Regards,
    Marie

De nieuwe firmware gaat dus niet werken met NL netwerken. Wil ook niet het risico lopen dat ik weken of maanden moet wachten voor deze firmware “gerepareerd :wink: ) is. Heb dus toch gekozen voor de gratis Ipod Touch.

Bijdrager
    Ragbak

mijn idee zou de iphone zijn, de firmware zal vast en zeker binnen korte tijd te downgraden zijn. eventueel is de iphone ook voor meer euries te verkopen als de iphone touch.

Bijdrager
    reno1

je kan nu je iPnione downgrade naar 1.0.2 dus zeker iPhone doen

Bijdrager
    Esquare

Waarom zijn hier twee identieke topics over eigenlijk?
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=108987&highlight=

Bijdrager
    tommy666

Da’s toch oud nieuws?

Inactief
    Anoniem

HO STOP! De firmware is inderdaad te downgraden. Maar hier zit een grote maar aan. Je moet ook je baseband (de modem om te bellen in de iPhone) downgraden. Dit schijnt volgens het hackintoch forum maar 1 op de 6 keer te lukken…

Bijdrager
    Ragbak

volgens mij gaat dit topic over iphone of ipod touch bij macbook…

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou mijn vingertjes maar gekruist houden.

Het klinkt mij allemaal een beetje net té vaag..

Enfin. Morgen zullen we het weten…

Bijdrager
    iDarwin

Allemaal dat gevriemel en gepiemel met die iphone (touch) Ik wacht wel liever voordat er iets mis gaat
    (algemeen)

Bijdrager
    Mrwhoopie

Als je Iphone geunlocked is,kan je ook gewoon niet de nieuwe firmware installen en dan blijft hij als een zonnetje werken.

Bijdrager
    Marresc

En, al nieuws? :wink:

Bijdrager
    Ragbak

zal wel een sticker geweest zijn ipv een echte iphone of ipod touch :P

Bijdrager
    Marresc

Ik ben echt wel benieuwd nu.

Bijdrager
    Esquare

Ja, ik eerlijk gezegd ook wel… :?

Bijdrager
    mvanhemert

Daar ben ik weer.

Over nu en 2 uurtjes krijg ik mijn Macbook Pro 2,4 ghz + 4 GB RAM :D :D

Ik kreeg een mailtje van vizik met de vraag of ik niet de ipod touch wilde ipv de iphone.
    Zij (Marie) gaf aan dat mijn Iphone al de 1.1.1 versie bevatte en deze dus niet geunlocked
    kan worden. Ik heb haar gezegd dat ik het risico neem en toch een iphone wil.

Deze heb ik a.s donderdag/vrijdag binnen.

Bijdrager
    Ragbak

iphone 4GB met versie 1.1.1.? lijkt me zo goed als onmogelijk.
    (even bewerkt) dit aangezien er geen 4GB’s meer verkocht worden (nieuw) de oude die ze nu nog verkopen hebben allemaal de oude firmware, volgens mij proberen ze gewoon eronderuit te komen en krijg je (indien het echt een 1.1.1. is) een 8GB. 8)

Bijdrager
    mvanhemert

He, dat zou wel cool zijn.

Ik heb m’n Macbook nou eindelijk binnen van hun. Het was 18:10 en ik was echt super zenuwachtig.
    “zouden ze me nu echt gepakt hebben ?”………

Ik wilde al een zeeeer boze mail gaan sturen totdat om 18:20 Fedex aan de deur stond. Hij had in de file gestaan. Ik was wel nog aan het twijfelen of ik ook wel de 4 GB geheugen erbij had omdat ze aangaven dat deze apart erbij zou zitten. De systemprofiler gaf wel gelukkig aan wat ik zou moeten krijgen: 2,4 GHZ 4 GB RAM. De doos was zelfs verzegeld met tape van de Macwarehouse.

Nu de iphone nog. Zou wel mooi zijn als ik de 8GB versie krijg, maar met de 4GB ben ik ook al tevreden hoor :D . Ik houd jullie op de hoogte…..in iedergeval heb ik waarvoor ik betaald had binnen !!

Bijdrager
    Esquare
    ”mvanhemert”

Ik houd jullie op de hoogte…..

Nog geen iPhone?

Bijdrager
    mvanhemert

Nee nog niet,

Ik heb er wel veel voor moeten mailen. De iphone ging toch wel iets moeilijker dan gedacht. Eerst hadden ze hem naar
    een “post depot (?)” gestuurd naar Amerika. Vervolgens is hij van daaruit naar mijn thuis adres gestuurd. Na een week maar eens gebeld, bleek hij nog steeds in Amerika te zijn omdat er geen “receipt” in de box aanwezig was vanwege eventuele invoerrechten. En ja daarna hing hij vast in Parijs voor dezelfde reden. Nu hebben zij een fax moeten sturen waarop de bestelling staat van de Macbook Pro + de GRATIS Iphone, met nadruk op gratis. En nu zie ik eindelijk dat hij “released” is uit Parijs en dus op weg naar Eindhoven is. Volgens de trace moet ik de iphone 22 okt. in huis hebben.
    Ik ben dus benieuwd. Vizik gaf een paar keer aan dat zij er niets aan konden doen, ik ben wel blij dat ze bereid waren om een fax te sturen naar de douane in Parijs. We wachten nog een paar dagen af.

De Macbook Pro werkt trouwens super !!!

Bijdrager
    mvanhemert

Ik heb ‘m !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb dan vandaag de Iphone gekregen. Het is toch de 4 GB versie , maar ik heb ‘m dus echt binnen.

Nu heb ik dus 2540 Euro betaald voor mijn Macbook Pro 2,4 Ghz + 4 GB RAM + gratis Iphone.
    Ik moet eerlijk zijn dat ik even spannende momenten heb gehad. Ik had in het begin echt het gevoel dat ik
    kon fluiten naar mijn spullen.Nadat ik de Macbook Pro binnen had , dacht ik dat de Iphone er niet zou aankomen maar toch. 2 weken na de bestelling de Macbook Pro en 2 weken daarna de Iphone. Op het pakket zag ik een stempel “no tax required”,
    dus waarschijnlijk heeft die fax (zie post boven) toch geholpen. Nu ga ik kijken wat voor versie erop staat.

p.s jammer dat je niet zo snel een foto kan toevoegen aan de post. Ik neem aan dat je dat je jpg zelf moet hosten toch ?

Bijdrager
    Esquare
    ”mvanhemert”

Nu heb ik dus 2540 Euro betaald voor mijn Macbook Pro 2,4 Ghz + 4 GB RAM + gratis Iphone

Ik geloof dat ik nu wel ongeveer snap hoe dit werkt: je lokt Europese klanten met een aantrekkelijke aanbieding in ponden/euro’s, traineert de boel een beetje met wat onduidelijke e-mails, wacht tot je een leuke verzameling hebt, koopt vervolgens in de VS een bulk Mac-spullen bij een gerenomeerd bedrijf (met korting uiteraard) en verscheept de boel. Iedereen tevreden, met dank aan de lage dollar. Of die gratis iPhone een maand van spannende momenten waard is, moet een ieder maar voor zichzelf uitmaken.:)

Toch nog even een vraagje: wat zijn de eerste vijf cijfers van het serienummer van die MBP?

Bijdrager
    mvanhemert

W87248xxxx

btw: De iphone firmware is 1.0

Ik heb vizik een mail gestuurd met de vraag of ze nog meer 4 GB versies hebben en wat de prijs is.

Bijdrager
    mvanhemert
    ”Esquare”
    ”mvanhemert”

Nu heb ik dus 2540 Euro betaald voor mijn Macbook Pro 2,4 Ghz + 4 GB RAM + gratis Iphone

Ik geloof dat ik nu wel ongeveer snap hoe dit werkt: je lokt Europese klanten met een aantrekkelijke aanbieding in ponden/euro’s, traineert de boel een beetje met wat onduidelijke e-mails, wacht tot je een leuke verzameling hebt, koopt vervolgens in de VS een bulk Mac-spullen bij een gerenomeerd bedrijf (met korting uiteraard) en verscheept de boel. Iedereen tevreden, met dank aan de lage dollar. Of die gratis iPhone een maand van spannende momenten waard is, moet een ieder maar voor zichzelf uitmaken.:)

Toch nog even een vraagje: wat zijn de eerste vijf cijfers van het serienummer van die MBP?

Ik denk zelf dat ze het extra geheugen bij een andere winkel hebben ingekocht. Kan me heel slecht voor stellen dat ze een
    korting van 450 Euro krijgen bij apple op het geheugen.

Bijdrager
    Esquare

Hmm… Modelletje uit week 24 oftewel half juni. Dat zou dus wel eens een refurbished exemplaar kunnen zijn. Niet dat dat erg is, maar verklaart wellicht waar de gratis iPhone van betaald wordt.:)

Bijdrager
    Esquare
    ”mvanhemert”

Ik denk zelf dat ze het extra geheugen bij een andere winkel hebben ingekocht. Kan me heel slecht voor stellen dat ze een korting van 450 Euro krijgen bij apple op het geheugen.

Niets van die zending komt rechtstreeks van Apple. Die Macwarehouse-tape zegt wel genoeg, lijkt me.

Bijdrager
    mvanhemert

Nu je het zegt….inderdaad…alhoewel er op de iphone “verscheep doos” helemaal niets opstond.

Ben nu bezig om de boel te unlocken.

Bijdrager
    mvanhemert

btw: vanwaar de vraag over de serial ?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.