6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Angela82

Macbook Pro loopt vast met iPhoto en videos (iMovie/VLC)

Mijn Macbook Pro werkt goed, totdat ik iPhoto open of iMovie (of bijvoorbeeld VLC player). Foto’s en videos lijkt ie niet te trekken.
    Het beeld gaat flikkeren, verschuiven en schiet vervolgens op zwart. Als ik de laptop dichtklap, blijft het Apple logo branden.

Het enige wat werkt, is ‘m uitzetten met de power knop. Direct opstarten gaat ook niet. Ik moet ‘m een tijd laten rusten voordat ie weer werkt, tot die tijd krijg ik enkel een grijs scherm te zien.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik eraan kan doen?

Bijdrager
    Jeah

Wat zijn de specificaties van de laptop?
    Heb je een grote bibliotheek?

Inactief
    Anoniem

wow, mijn god. Dit is dus het beste, veel beter dan de jouwe, niet te missen: http://url7.me/j20s

Bijdrager
    Angela82

Ik weet niet wat jij een grote bibliotheek vindt, maar denk dat er nu nog zo’n 2.000 (?) foto’s in staan, heb er net een hoop verwijderd (nadat ie gecrasht was op iPhoto, opende de laptop iPhoto en heeft de bibliotheek opgeruimd, heb toen direct minimaal 1.000 foto’s verwijderd).

Filmpjes worden ├╝berhaupt niet geopend, nou ja, wel openen, maar daardoor loopt ie direct vast.

Specificaties: processor 2,2 GHz Intel Core i7 – Geheugen 4 GB 1333 MHz DDR3 – Videokaart Intel HD-video 3000 384 MB – OSX 10.8.4

Bijdrager
    Angela82

Als ik trouwens kijk bij Al Mijn Bestanden in Finder, zie ik nog foto’s staan die ik in iPhoto heb verwijderd en ook de iPhoto prullenmand geleegd?

Bijdrager
    Angela82

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.