13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MausB

(OPGELOST)MacBook Pro leest wel DVD geen CD??!

Hoi,

Als ik een DVD erin doe, start programma DVD Speler en gaat dat allemaal goed, als ik een audio CD (nieuw en gewoon gekocht) erin doe, dan na een tijdje wordt hij weer ‘uitgespuugd’. Is mijn speler kapot? iemand tips?! ik heb hem hard nodig!!!

Bijdrager
    RJM

Heb je al eens een andere Cd geprobeerd?
    Herstarten en opnieuw proberen?

Bijdrager
    MausB

Heb meerdere cd’s geprobeerd. doen het allemaal niet. ik zal ook eens andere dvd’s proberen en kijken wat er dan gebeurd.

Bijdrager
    JaNiintendo

Zijn ze “illegaal”?

Bijdrager
    KingAchille

Cd’tje kuisen wil ook al eens helpen.

Bijdrager
    mark-a-mac

Speler kan kapot zijn. De laser voor dvd is een andere dan die voor cd, en de laatste is wss. stuk.

Moderator
    Strifer

ik zou eerst maar even een schoonmaak cd/dvd proberen. ik had hetzelfde probleem, maar dan omgekeerd… en toen heeft zo’n schoonmaak dvd/cd gewoon de boel schoon gemaakt en sindsdien loopt het weer als een zonnetje.

Bijdrager
    MausB

Ze zijn niet illegaal, gewoon gekocht en in itunes geript om ze op mijn ipad, iphone te zetten.

Wat is cd kuisen?!

Bijdrager
    Japsuh

CD schoonmaken. (alleen dan op z’n Belgs)

Bijdrager
    MausB

Volgens de Applestore hier in de stad moet je NOOIT een schoonmaak cd gebruiken. Ze zeiden dat die lens verkloot. Ik neem hem morgen mee naar de winkel en moet hij waarschijnlijk opgestuurd worden. Ik heb hem sinds september 2009 , dus ga ervan uit dat alles onder garantie valt.

Wel positief, ik zag dat ze in de winkel al iPad cases verkochten dus die ga ik morgen ook kopen!

Weet iemand of dit onder garantie valt? Ik vraag het sowieso morgen nog even na.

Iedereen bedankt voor de tips. Ik zal nog posten hoe dit afloopt.

Bijdrager
    MausB

Vandaag de laptop naar de winkel gebracht. Waarschijnlijk is de drive kapot en krijg ik een nieuwe. Alles valt onder garantie en krijg hem binnen 2 weken terug. Kwam vaker voor met dit model MacBook pro. Ik kan titel niet aanpassen met “opgelost” ofzo, eerder wist ik wel hoe dat moest maar dat is een tijdje geleden voor de verbeteringen van deze site.

Bijdrager
    Hansi2124

Ga hiervoor naar je eerste post en klik op je avatar op Bewerk. Behalve je posting kan je dan ook je onderwerp aanpassen.
    Maar dat is de eerste keer dat ik hoor dat een schoonmaak cd een lens kapot maakt. Ik gebruik het wel vaker en merk alleen maar daarna verbeteringen…….

Bijdrager
    MausB

Ik weet niet in hoeverre dat inderdaad kwaad kan. Bedankt ,hansi2124, voor de tip!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.