6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    tirzaa

MacBook Pro laadt heeeeeeeeel langzaam op

Mijn MacBook Pro uit mid 2010 laadt sinds een paar dagen heeeeeeel langzaam op (als in: 1% in het uur ongeveer). Hij geeft altijd weer dat het 20 uur (!) duurt totdat opladen is voltooid. Daarnaast stopt hij af en toe spontaan met opladen en geeft de melding ‘Niet bezig met opladen’. Als ik de adapter er dan andersom instop gaat hij weer verder met opladen, maar beetje bij beetje loopt het percentage steeds meer terug. Vandaag zo’n 13%.

Ik heb vorig jaar mijn batterij vervangen. Hij is dus nog niet zo oud en ook niet heel veel oplaadcyclussen, zoals te zien op de afbeelding. Ook heb ik pas sinds een paar maanden een nieuwe adapter. Ik heb niet het idee dat het daar aan ligt. Waar zou het aan kunnen liggen en hoe kan ik dit verhelpen? Wie o wie?

Bijdrager
    IGBA

Heb je een originele batterij/oplader of zijn het nepperds?

Bijdrager
    tirzaa

Originele oplader, de batterij heb ik ergens anders besteld (weet uit mijn hoofd niet meer welk merk maar het was in elk geval niet de goedkoopste)

Bijdrager
    Kevin

Waarschijnlijk is de batterij dood.

Bijdrager
    anna66

@tirza

Hij geeft ook 69% leven aan dat is al een begin van einde leven.
    Zou hem eruit halen en vervangen voor hij defecten aan de rest gaat veroorzaken(uitzetten etc..)

Bijdrager
    tirzaa

Oke thanks voor de tip!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.