12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    MadSven

Macbook Pro kopen

Hallo mensen,
    Ik sta op het punt een Macbook Pro over te nemen van mijn werk.
    Het gaat om een 15″ core 2 duo, 2,16 Ghz met 2 GB ram en 120 GB hardeschijf.
    Dit dingetje kan ik overnemen voor 300 euro… vraag me af: is dit een keurige deal?

vriendelijke groet,
    Sven

Bijdrager
    Trat

Goeie deal. Zo vind je ze niet op marktplaats…

Bijdrager
    Maverick9898

Dat is een hele goede deal! Volgens Mac2Sell.net heeft ie een waarde van 710 euro. Dat is natuurlijk een ruwe schatting maar goed 300 euro is wel erg ver daarvandaan;).

Bijdrager
    Afroman

Zeker. RAM upgraden naar 4 Gb en de harddisk upgraden is inderdaad nog steeds minder geld als de huidige waarde.

Bijdrager
    MadSven

Dank voor de reacties mensen!
    Jullie bevestigen mijn idee over dit apparaatje.
    Net even naar systeembeheer gehuppeld, hij is van mij nu;)

Bedankt!

Bijdrager
    billw

Good deal.

veel plezier ermee……..:lol:

Bijdrager
    nebilem

Ik zou hem ook wel nemen. Hoe oud is dat ding??

Bijdrager
    1984

Deze Macbook pro komt uit 2006 @nebilem , maar gefeliciteerd @madsven met je MBP via Mac2Sell kwam ik op €760 en op tweedehands mac zijn ze meestal duurder, veel plezier ermee .

Bijdrager
    MadSven

Volgens de systeembeheerder is ie tussen de 3 en 4 jaar oud. Na drie jaar worden die dingen hier afgeschreven en gaan ze in de verkoop onder de medewerkers hier. Te bedenken dat ik al jaren op een 17″ PowerBook G4 heb gewerkt zal ik er wel een beetje op vooruit gaan:) Powerbook is overigens al 8 jaar oud en nog steeds werkzaam. Hulde aan de kwaliteit van weleer;)

Bedankt voor de reacties mensen!

Bijdrager
    Maverick9898

Dan ga je inderdaad een stuk vooruit! Qua software en hardware zul je veel verschil gaan merken;)!
    Veel plezier ermee!

Bijdrager
    nebilem

Weet iemand trouwens wanneer er een nieuwe macbook komt (normale macbook) Ik weet niet hoelang de huidige al op de markt is.

Bijdrager
    Afroman

Sinds juni of zo. En niemand weet wanneer e nieuwe komen. Kan ik oktober zijn, kan in januari zijn, maar het kan ook weer in juni zijn.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.