-
Q:
Macbook Pro kan niet meer inloggen HULPGEZOCHT
HULP-GEZOCHT
Beste Mensen,
Mijn zus die sinds kort ook (eindelijk) een apple heeft kan ze niet meer inloggen, dit is wat er gebeurt is:
Bij het opnieuw opstarten wordt om in te loggen een wachtwoord gevraagd. De laptop word dicht gedaan en een uurtje later weer open gedaan.
ipv haar gebruikersnaam staat er nu Andere… en dan inloggen lukt niet. Ook wanneer ik probeer het wachtwoord te herstellen door optestarten van een installatie cd laat hij niet eens haar gebruikersnaam zien :S
Ik neem graag ideeen aan, het liefst geen extreme zoals helemaal opnieuw installeren,Met vriendelijke groet
Max-95
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2660294 gaat over precies hetzelfde probleem. Zie de tips aldaar.
Als je de link die ik je gegeven heb geopend had dan zou je gezien hebben dat er nog andere oplossingen worden aangeboden dan alleen opnieuw installeren.
He/she did a great job describing the steps in detail. It did not require a reinstall and it took me less than 10 minutes to get all my accounts back in the login screen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.