8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Max-95

Macbook Pro kan niet meer inloggen HULPGEZOCHT

HULP-GEZOCHT

Beste Mensen,

Mijn zus die sinds kort ook (eindelijk) een apple heeft kan ze niet meer inloggen, dit is wat er gebeurt is:
    Bij het opnieuw opstarten wordt om in te loggen een wachtwoord gevraagd. De laptop word dicht gedaan en een uurtje later weer open gedaan.
    ipv haar gebruikersnaam staat er nu Andere… en dan inloggen lukt niet. Ook wanneer ik probeer het wachtwoord te herstellen door optestarten van een installatie cd laat hij niet eens haar gebruikersnaam zien :S
    Ik neem graag ideeen aan, het liefst geen extreme zoals helemaal opnieuw installeren,

Met vriendelijke groet

Max-95

Bijdrager
    Yaris

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2660294 gaat over precies hetzelfde probleem. Zie de tips aldaar.

Bijdrager
    Chorro

Als je een gastaccount maakt of een tijdelijk account, gebeurt het daar ook?

Bijdrager
    Max-95

Ik kan helaas niet eens inloggen dus kan ik ook geen gast account aanmaken.

Bijdrager
    Chorro

Op die manier, ik dacht dat je dit iedere keer had nadat je had opgestart. Dat hij dan na een uurtje ofzo dit ging vertonen, maar je hebt dit dus eenmalig gehad en komt er nu niet meer uit. Dan werkt een account aanmaken inderdaad niet.

Bijdrager
    Max-95

Ik ben op zoek op allerlei forums en daar raden ze helaas aan om opnieuw te installeren:( toch bedankt voor alle hulp en mocht je iets bedenken of vinden ik sta compleet open voor sugesties

Bijdrager
    Yaris

Als je de link die ik je gegeven heb geopend had dan zou je gezien hebben dat er nog andere oplossingen worden aangeboden dan alleen opnieuw installeren.

He/she did a great job describing the steps in detail. It did not require a reinstall and it took me less than 10 minutes to get all my accounts back in the login screen.

Bijdrager
    Max-95

Oeps daar overheengelezen morgen maar ff proberen dankjewel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.