6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Tigerman

Macbook pro in schooltas

Geachte mens

Ik heb nu mijn macbook pro vaak mee naar school.
    Hij zit in een hoes en zon speciaal vak voor in mijn rugtas, maar nu vroeg ik mij of als met al die grote boeken die ik
    heb voor mijn school of die hem niet kunnen beschadigen?
    Of zou dat wel moeten kunnen?
    Of heeft iemand hier soms ervaring mee?

Deel graag,

Bvd

Bijdrager
    Fishstick

Ik doe het zonder laptopvak en dat gaat ook prima, niets geen last van. Wel altijd in de beschermhoes trouwens!

Bijdrager
    CedricH

Enkel als je echt heel zware boeken meeneemt is het wel veiliger om je MacBook Pro niet tussen je rug en die boeken te stoppen.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Gewoon zorgen dat je tas nergens af kan vallen en dat er niemand over struikelt of op gaat staan.

Voor de rest steek ik van alle boeken altijd een A4-kaft tegen mijn computer, want een klein boek zou er wel eens voor kunnen zorgen dat de klep vervormt of tegen de toetsen drukt.

Bijdrager
    ydg

Ik neem altijd mijn MacBook (geen Pro) mee naar school in mijn Kipling tas. Daar zit een speciaal vak in, en ik stop hem daar altijd in zonder beschermhoes. Mijn MacBook ziet er beter uit dan die van de meeste mensen die hem in zo’n hoes stoppen. Ook zou ik de MacBook altijd bovenop de boeken doen, zodat hij niet ‘buigt’ tussen jouw rug en de boeken.

Bijdrager
    Afroman

Een MacBook is ook daarvoor ontworpen hoor. De toetsen liggen al wat dieper zodat deze niet in contact komen met het scherm. Ik zou me er niet al teveel zorgen om maken. Zolang je er niet al teveel druk op legt moet het lukken.

Ik doe hem ook in een hoes en vervolgens in het laptopvakje van mijn rugzak.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.