11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    FrisoA86

MacBook Pro in China

Ik ga binnenkort mogelijk voor een stage van 6 maanden naar Shanghai en wil daar dan een MacBook Pro kopen (omdat hij een paar honderd € goedkoper is)…
    Maar nu vroeg ik mij af, hoe zit het met het toetsenbord in China??? Hebben ze daar gewoon qwerty of zitten er allemaal chinese tekens op de toetsen??

Iemand recent in een apple store in China geweest???

Alvast Bedankt

Friso

Bijdrager
    msjonathan

Volgens mij kan je gewoon een bestelling plaatsen van een Macbook pro met een bepaalde toetsen layout.

Edit: Blijkbaar was ik fout :sarcastic: https://discussions.apple.com/thread/2649957?start=0&tstart=0

Jonathan

Bijdrager
    RobinProductions

EDIT: Volgens mij worden ze gewoon standaard met qwerty toetsenbord geleverd. Blijkbaar niet dus. Maar als je naar de applestore Shanghai gaat, en je bekijkt de demomodellen dan zie je het toch ;d.

Bijdrager
    McShamus

Ik vind het vooral raar dat ze een paar honderd euro goedkoper zijn. Bij mijn laatste bezoek moest ik concluderen dat electronica eerder duurder is dan goedkoper.

Inactief
    Anoniem

Ik dacht dat ze daar gewoon qwerty hadden, ben ongeveer 2 maanden geleden ook in een Apple store in China geweest, en daar was toch qwerty.

Er zaten zeker geen Chinese tekens op, die mensen typen op gewone toetsenborden hoor:)
    Zoveel goedkoper was het nu ook weer niet

Bijdrager
    Volkie
    Bijdrager
    BlackMAC

let wel op dat je een echte Apple-store binnen loopt, en niet in een namaak…:sarcastic:

Bijdrager
    FrisoA86

Tnx allemaal… Zal het idd wel gewoon zien als ik daar ben, maar was nieuwschierig…

@BlackMac
    :D ik denk dat als er een grote glazen cilinder op de store staat het wel te vertrouwen is, maar tnx voor de tip…

Bijdrager
    Matanza

opgelet ! de garantie op macbooks is niet wereldwijd. dat is enkel het geval bij ipad/pod/phone.

Mvg

Bijdrager
    hifi

Matanza, mag ik jouw bron eens weten. De notebooks waren het eerst met een wereldwijde garantie, dan pas iphone en ipad ed. Dus jouw opmerking klopt niet. Ik heb zelf een notebook uit US toen ik daar woonde en die is hier lekker onder garantie en als gerepareerd

Bijdrager
    sannoe

Heb je uiteindelijk de macbook gekocht? En zo ja, hoe is bevalt hij?
    Ik ga namelijk over twee weken naar Shanghai en zou graag daar een macbook willen halen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.