19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Bart01

Macbook Pro hoes?

Hallo allemaal,

Ik zoek een hoes/sleeve voor mijn MBP 15″. Nu had een vriend van mij een mooie hoes met traagschuim voor zijn macbook air 11″. Zoiets wil ik ook graag maar ik kon dit nog niet vinden met mijn eisen.

– Graag traagschuim of iets in die richting, het zag er erg stevig uit.
    – De rits moet aan de bovenkant van de hoes zitten, dan hoef ik de hoes er niet constant uit te halen als ik mijn laptop even uit m’n tas wil pakken. De laptop zit bij mij in een Eastpak en dus niet in een laptop tas, de ‘korte kant’ van de hoes moet dus open kunnen.

Hier de link waar ik eigenlijk het grote broertje van zoek: http://bit.ly/oisAwt

Kan iemand me verder helpen?

Bedankt!:wink:

Bijdrager
    SunKeeper

http://bit.ly/oasB9T

In dit rijtje (uit bovenstaande link) is er geen sleeve die aan je eisen voldoet?

Bijdrager
    Mac058

GOOGLE?

Bijdrager
    Bart01

Sunkeeper, nee want die gaan dus allemaal aan de lange zijde open, niet de korte:(

Mac0538, dat heb ik uiteraard al gedaan.

Bijdrager
    JesseV

[strike]11″
    15″
    Hier in Nederland te bestellen[/strike]
    Edit:
    zie nu dat je hem aan de korte zijde open wil hebben

Bijdrager
    Bart01
    JesseV op 16 september 2011

[strike]11″

15″

Hier in Nederland te bestellen[/strike]

Edit:

zie nu dat je hem aan de korte zijde open wil hebben

Juist, die hoes had ik inderdaad al gevonden ja. Het probleem is gewoon dat ik maar weinig sleeves kan vinden die aan die zijde open gaan. Daarom dit topic;)

Maar toch bedankt :innocent:

Bijdrager
    Bart01

Ik heb er 1 gevonden, ook van hetzelfde merk en de kleuren zijn ook goed. Het enige wat ik me afvraag is of dit ook dit ‘traagschuim’ spul is.

Weet iemand of memoryfoam dat is?

http://www.laptopshop.nl/product/115587/category-13225-laptoptassen/be-ez-larobe-laptopsleeve-macbook-pro-15-4-quot-black-amp-white.html

–edit–

Ik zie op wikipedia dat dit het inderdaad is.
    Zo maar bestellen, bedankt!

Bijdrager
    Chrisvdscheer
    Bijdrager
    Bart01

Chris, mja niet helemaal mijn ding.

Ik had de hoes besteld en binnengekregen, blijkt dat de afbeelding helemaal niet klopt en hij gewoon via de lange zijde open gaat..

Bijdrager
    SeaSailor

Ik gebruik zelf sinds een half jaar de Second Skin 15.4 van Tucano.
    Echt een super hoes! Hij biedt veel bescherming en ziet er strak uit.

Bijdrager
    Bart01

Erg mooie hoes, alleen gaat die aan de lange zijde open, niet de korte.

Moderator
    unSOUND

De mijne gaat wel aan de korte kant open, maar heeft geen traagschuim.

Bijdrager
    Bart01

Ja over die hoes zit ik nog te twijfelen ja, een vriend van me heeft die ook. Bevalt die goed?

Ik wacht even want ik had een hoes gekocht waarbij op de afbeelding stond dat hij aan de korte zijde open ging maar toen ik het thuis kreeg bleek dit niet zo te zijn. Gister retour gestuurd.

Moderator
    unSOUND

Ik ben er erg over te spreken.

Bijdrager
    EmuuuH

Ik ben ook op zoek naar een sleeve voor mijn macbook pro 15″
    Ik weet dat bij de sleeve van tucano een doekje zit wat je op de toetsen kan leggen om het scherm te beschermen.
    Zijn er nog meer sleeves waar dit bij zit? of kan je zo’n doekje goedkoop ergens kopen?

Bijdrager
    EmuuuH
    Bijdrager
    Grid-it

Neem eens een kijkje op http://www.grid-it.eu

Bijdrager
    Haike
    EmuuuH op 21 september 2011

Ik ben ook op zoek naar een sleeve voor mijn macbook pro 15″

Ik weet dat bij de sleeve van tucano een doekje zit wat je op de toetsen kan leggen om het scherm te beschermen.

Zijn er nog meer sleeves waar dit bij zit? of kan je zo\’n doekje goedkoop ergens kopen?

Jij bedoelt zoiets als een crumpler slip? Die kan je los kopen, heb er van de week een gekocht voor mijn 15″ MBP. Daar moet je de zogenaamde 15″w voor hebben (33.2×20.7 cm). Heb er hier in Amsterdam bij een Crumpler winkel €19,- voor betaalt. Was goedkoper dan via internet bestellen.

Bijdrager
    ernst.

@Grid-it. Dankjewel voor je link. Ziet er erg interessant uit. Top!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.