2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    erol

MacBook Pro herkend plots mijn WiFi netwerk niet meer?!

Hoi,

Sinds gisteren herkend mijn MacBook Pro ineens mijn WiFi netwerk niet meer..
    Ik heb een MBP uit medio 2012 2.5 i5 met OSX Lion 10.7.5.
    Als ik rechtsboven op het WiFi icoontje klik dan zie ik wel allemaal andere netwerken staan maar niet die van mij (dit was ook het voorkeursnetwerk). Mn iPad en telefoon hebben geen problemen om verbinding te maken met mijn WiFi netwerk.

Hoe kan ik dit oplossen!?!?
    HELP!

alvast bedankt.

Bijdrager
    martinh123

Das Klootten,

Heb dit weekeinde hetzelfde gehad met een Netbook.
    Weet niet of je er iets aan hebt maar het weekeinde en een paar dagen daarvoor kreeg ik wifi problemen met een Netbook.
    Al onze andere computers en laptops werken en Ipads werken normaal ook de telefoons hebben geen problemen.
    Totaal meer dan 20 mac adressen op de router gehad.
    De Netbook was het laatste wat ik op de router heb gezet.

Dus op zaterdag kreeg ik geen verbinding meer met de Netbook die op Win 8 draait. Deze heb ik niet meer gebruikt en op maandag had ik problemen met de Mac computer, hij kon geen verbinding meer maken met het internet. Wel liet hij zien dat hij mijn router vind maar daar blijft het bij.
    Was wel gek; ik kwam in de kamer waar de Mac computer staat met mijn MacBook Pro die aan stond en wel internet had maar wou even iets zoeken op de Mac computer. Zelf zit ik niet iedere dag achter de Mac computer dus er zou eigenlijk niets aan de hand moeten zijn.
    Als router gebruiken wij een Netgear Wnr2000 die al weer een paar jaar oud is, Heb eens gekeken naar de Mac adressen en wat er allemaal eraf kan heb nu nog een kleine 14 apparaten er achter en direct toen ik de Mac computer weer aanzette en de op de Netgear de reset knop weer indrukte werkte hij gelijk weer.
    Kijk eens hoeveel apparaten jij achter jou routeer hebt zitten, en druk eens een keer op de reset knop. Misschien dat het helpt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.