4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    KHS

Macbook pro geeft doffe knal bij geluidsboxen/microfoon

Hallo!

Sinds ongeveer twee weken heeft mijn mac af en toe een rare doffe knal (pok) in de buurt van de rechter geluidsbox of bij de microfoon.
    Het zijn elke keer twee knallen na elkaar.. Ik vind het raar, wil namelijk niet dat hij kapot gaat en vraag me af of er dan iets niet goed in is?
    Meer mensen ervaringen mee?

Bedankt!

Bijdrager
    Nic
    KHS op 03 oktober 2013

Hallo!

Sinds ongeveer twee weken heeft mijn mac af en toe een rare doffe knal (pok) in de buurt van de rechter geluidsbox of bij de microfoon.
    Het zijn elke keer twee knallen na elkaar. Ik vind het raar, wil namelijk niet dat hij kapot gaat en vraag me af of er dan iets niet goed in is?
    Meer mensen ervaringen mee?

Bedankt!

Elke keer is… Elke keer dat je ‘m aanzet, elke keer dat je ‘m aanraakt, elke keer als je ‘m uit sluimerstand haalt, als je ‘m uitzet, of in sluimerstand brengt, elke vijf minuten, elke dag, eens in de week, elk uur, elke keer als je begint te typen, elke keer als je met je trackpad klikt, elke keer als je muziek speelt?
    Wat is elke keer? Omschrijf exact wanneer het gebeurt.

Verder is het makkelijker voor de gebruikers op OneMoreThing.nl als je een geluidsopname weet te maken van de rare doffe knal, zodat zij je beter kunnen helpen.

Bijdrager
    gerardvankeeken

Hallo, ik ben nieuw.

Heb ge goochelt naar dit probleem omdat ik zelf ook dit probleem heb.
    Ik meen vooral als het ram geheugen vol is er dan een luide knal door mijn rechter luidspreker komt.

Zo kan het zijn dat er iets mis is met mijn geheugen?

Telkens als ik op parallel desktop werk en ik blader door internet explower komt er een knal uit mijn rechter spieker.
    Ik heb dit geluid opgenomen en kan het op dit moment alleen mailen vanaf mijn iphone.

En het probleem komt ook voor met het gebruik van de hdmi kabel, bij het afsluiten van vlc player is het ook voorgekomen dat er een luide knal uit mijn pc macbook pro begin 2011 komt.

Iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?

Bijdrager
    Nic

Zou je het geluid kunnen uploaden naar iets als http://instaud.io/ en delen hier op het forum?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.