5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Macalisious

Macbook pro gaat niet meer aan

Hoi Allen,

Ik heb een macbook pro van net een paar maanden oud. Gebruik hem vaak en had hem deze keer aan laten staan in mijn tas. Toen ik hem er na een kwartier thuis uithaalde was hij heel erg warm (maar nog wel aan) en ik kreeg al geen scherm toen ik hem openklapte. Toen heb ik hem uit gedaan (lang de aan knop inhouden). Na een half uur afkoelen heb ik hem weer geprobeerd aan te zetten.

Het volgende gebeurd: het lampje gaat branden (ik krijg geen beeld, blijft helemaal zwart) en na 5 seconden gaat hij weer uit.

Zojuis heb ik ook geconstateerd dat als hij aan de oplader hangt en ik probeer de MBP aan te doen dat het lampje onderin ook aan en uit blijft gaan (en dan niet op de manier van standby) maar met meer tussen pauze

Kunnen jullie mij helpen??

Vriendelijke groet

Bijdrager
    Chrisvdscheer

Lijkt erop dat het e.e.a. doorgebrand is..

Bijdrager
    leavestone

Naar service provider is niet normaal en binnen een jaar gewoon garantie goeie zet je harde schijf even in een leen MacBook zodat je door kunt werken als hij in reparatie is

Bijdrager
    Afroman

Een leenMacBook kan je niet verwachten. Als het beschikbaar is, altijd goed, maar het staat niet in de voorwaarden hoor.

Moderator
    Strifer

Als je hem aan hebt laten staan in je tas, dan is het niet best. Dan oververhit ie en kunnen er dingen misgaan. En dan is het je eigen schuld en dus ook geen garantie. Als ie sluimerend erin zat is het weer een ander verhaal natuurlijk.

Maar goed, zoals eerder gezegd lijkt het erop dat er wat is doorgebrand.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.