7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    ifthisisgoodbye

Macbook pro gaat niet meer aan.

Hallo,

Mijn macbook pro gaat sinds gisteren niet meer aan, gister stond ie in de sluimerstand en is toen uitgevallen. Nu gaat hij niet meer aan als je de aankop indrukt gaat het lampje wel even branden en begint ie geluid te maken maar na ongeveer 5 seconden slaat ie weer uit. Ik heb de ram al verwijdert en toen aangedaan en toen ging die wel piepen maar deed daarna nog steeds niks.

Weet iemand wat ik nog meer kan doen ?

Bijdrager
    MacKeessie

Is je batterij niet leeg? Werkt je netvoeding nog wel goed? Dat piepen, is dat direct als je hem aanzet? Dan zit je Ram niet goed. Dus eerst je bankjes goed monteren en dan opnieuw opstarten met de netvoeding eraan.

Bijdrager
    ifthisisgoodbye

batterij is niet leeg, en de voeding is net nieuw. Dat piepen is nu weg maar hij doet het nog steeds niet..

Bijdrager
    MacKeessie

En je weet zeker dat die nieuwe voeding goed werkt? PRAM reset gedaan?

Bijdrager
    ifthisisgoodbye

Ja dat weet ik zeker, hij blijf niet eens lang genoeg aan om dat te kunnen maar heb het geprobeerd. Maar doet nog steeds niks. Dus zal zeker weg moeten worden gebracht ?

Bijdrager
    MacKeessie

Ja, dat denk ik ook. Welk type is het eigenlijk, hoe oud?

Bijdrager
    ifthisisgoodbye

Dat weet ik niet precies nu, maar al heel oud. Dus denk dat het niet eens meer waard is nog
    Te maken aangezien dat dan wel wat gaat kosten want geen garantie meer. En er staan toch geen belangrijke documenten op.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.