5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TheiPhoneGuy

MacBook Pro fan noise

Gisteren de laatste nieuwe macbook pro 13 inch retina uitgepakt en geïnstalleerd.
    Alles ging prima totdat ineens de fan als een gek begon te draaien. Dit duurde een paar minuten. De mac was eigenlijk net klaar met installeren en er draaide geen zware applicaties dus van verhitting kon nog geen sprake zijn. Met mijn oude mac 13 inch uit 2011 heb ik dit nooit gehad. zijn natuurlijk wel 2 compleet verschillende machines onder de motorkap. Ik vraag me af wat er aan de hand is en of iemand dit ook al eens heeft gehad. Hij draait verder als een malle en ik ben er wel tevreden over zeker ook over het nieuwe type touchpad.

Gr. McMaatje.

Inactief
    Anoniem

Spotlight was hoogstwaarschijnlijk je schijf aan het indexeren. Niets aan de hand.

Bijdrager
    Appleflep

Heb ook een nieuwe gekocht van de week en bij mij is de fan tot nu 2 keer flink gaan draaien, een verklaring heb ik niet. Was ook net klaar met wat dingen installeren maar ook na opnieuw opstarten begon ie te draaien. Misschien is het een software dingetje, ik draai 10.10.3.

Bijdrager
    Moltie

Waarschijnlijk Spotlight inderdaad.

Het kan ook finder zijn als je bestanden in cover flow bekijkt. Bij grote bestanden (bijv. Excel) in cover flow gaat mijn MBP 2011 ook als een dolle lopen koelen.

Bijdrager
    TheiPhoneGuy

Bedankt voor jullie reacties.

Het probleem heeft zich niet meer voorgedaan, is dus waarschijnlijk een index actie geweest.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.