9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ross

macbook pro en umts kaartje? nog steeds niet?

Heeft er nieamand al ergens een pci express umts kaartje gesignaleerd? Komt dit er uberhaubt aan. Ik heb gezocht, maar het tot nog toe niets kunnen vinden.
    Tips zijn welkom

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Nee, probleem is het nieuwe formaat maar er wordt aangewerkt volgens Vodaphone winkel

Moderator
    Koen van Tongeren

De producent van de UMTS kaarten van Vodafone en KPN heeft inmiddels al UMTS en HSDPA kaarten gemaakt die geschikt zouden zijn voor de MBP. Het is afwachten wanneer de telco’s dit doorkrijgen…

Bijdrager
    Lancelot

Ze zijn er wel, Merk Novatel Wireless.

Alleen nog niet leverbaar, ik wacht ook met smart af:(

Bijdrager
    Ewout

Kan je niet Bluetooth paren met een UMTS telefoon net zoals je dat ook met een GPRS toestel kan?

Ewout

Moderator
    unSOUND
    ”yahmac”

Ik heb gezocht, maar het tot nog toe niets kunnen vinden.
    Tips zijn welkom

Voila: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=80563

Moderator
    Koen van Tongeren

@ Ewout: Dat kan inderdaad. Probleem is alleen dat je mac waarschijnlijk BT 2 heeft, terwijl de meeste telefoons nog BT 1 gebruiken. Dus de snelheid is normaal gesproken lager dan je maximaal uit UMTS zou halen.

Bijdrager
    MedahOSX

UMTS is 384kbps, en is bluetooth niet 1024kbps? Hoe kan Bluetooth dan de vertragende factor wezen?

Bijdrager
    af
    ”Koen

@ Ewout: Dat kan inderdaad. Probleem is alleen dat je mac waarschijnlijk BT 2 heeft, terwijl de meeste telefoons nog BT 1 gebruiken. Dus de snelheid is normaal gesproken lager dan je maximaal uit UMTS zou halen.

:roll: iBook ivm umts via een toestel mee gewerkt gister, ging perfect.. :D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.