8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MissMilano

MacBook Pro en CS2, waar is Indesign?

Ik heb CS2 geïnstaleerd (legaal) op mijn MacBook Pro, maar kwam tot de conclusie dat hij alle programma’s heeft geïnstaleerd op Indesign na…

Heeft iemand dit eerder gehad??
    Of weet iemand waar het aan ligt en hoe het opgelost kan worden?

(Ik kan me niet nog een keer registreren, omdat het max. aantal registraties al gedaan is. Anders zou ik hem wel opnieuw installeren)

De overige programma’s werken overigens allemaal perfect.

Bijdrager
    kontheur

heb je al gezocht (met spotlight) naar Indesign? Als spotlight het niet vind heb hem dus niet geïnstalleerd.

Je kan bij de installatie van CS2 kiezen voor een standaard installatie of je kunt bepaalde programma’s aan/uitvinken welke je geïstalleerd wilt hebben. Ik denk dat het hier fout is gegaan…

Bijdrager
    Petje

Had je voor de legale installatie misschien een illegale indesign geinstalleerd?
    dan kan je flink last krijgen van dat illegale spul.

Bijdrager
    MissMilano

Nee ik heb er nooit illegale software op gehad…

Bijdrager
    Marc Smiers

Je kunt je wel opnieuw registreren maar dan moet je eerst (in bijvoorbeeld Photoshop) de registratie overdragen. Daarna opnieuw installeren en opnieuw registreren.

Volgens mij heb je per abuis InDesign uitgezet voor de installatie (hokjes aanklikken wat je geïnstalleerd wilt hebben).

Bijdrager
    ateazz

nee hoor ze heeft nix verkeerd gedaan, geen kruisjes vergeten of zo

ik heb precies hetzelfde gehad bij enkele machines (G5)
    De totale suite installeren en er dan achterkomen dat indesign (of ill) er niet op staat.

errug irritant

ik heb echt alles er af gehaald tot aan.plist toe, en toen opnieuw geinstalleerd, dan gaatie goed

helaas def oplossing heb ik niet, maar ik heb het ook meegemaakt (en nog meer rare dingen met de adobe installers)

suc6

Bijdrager
    arieboomsma

Je kunt gewoon de CD erin steken (geloof cd 3/4) en dan zoeken op .pkg. Dan vind de Finder de Indesign package. Dubbelklikken en de installatie begint. De registratie is opgeslagen, dus er wordt niet meer om gevraagd. Kortom, makkelijke work-around, zonder alles meteen weer te deinstalleren enzo…

Bijdrager
    MissMilano

Bedankt voor de tips!

De istallatie voor Indesign stond op CD 2.
    Het is gelukt met installeren:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.