6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    pixxie

Macbook pro één programma laten gebruiken.

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een functie/programma waarbij je je macbook kan vastzetten in 1 programma. Ik geef binnenkort een feestje en ik zou graag spotify aan willen zetten, maar niet zodat iedereen via youtube etc gaat lopen kloten. Is er een mogelijkheid dat ik met een password kan beveiligen dat mensen niet zomaar over kunnen schakelen naar een ander programma danwel Spotify uit kunnen zetten.

Groeten,
    Pixxie

Bijdrager
    MadSven

Ik zou je MBP gewoon uit het zicht zetten. De kans dat er een glas bier over gaat is redelijk groot.
    Laat ze spotify maar bedienen met hun iphone, kunnen ze nummertjes aanvragen. Heb je ook geen last meer van halve nummertjes;)

Maar het is geen antwoord op je vraag. Volgens mij kan dat met ouderlijk toezicht geregeld worden…

Bijdrager
    pixxie

Haha, is ook een optie. Nee, ik heb wel beschaafde vriendjes en vriendinnetjes, dus dat is het probleem niet. Ouderlijk toezicht, hmm. Kan je dan ook zorgen dat Spotify bijvoorbeeld altijd in fullscreen-modus blijft?

Best wel humor trouwens dat het ouderlijk toezicht heet, zullen m’n vrienden zeker waarderen;-)

Bijdrager
    MadSven

Heb zelf geen Spotify, maar lijkt me dat je dat in Spotify zelf moet regelen. Vergeet niet dat je bij je gebruikersaccount even de optie ‘ouderlijk gebruik’ aanvinkt. Dan kun je alles uitschakelen behalve je Spotify.

Wat ook zou kunnen is dat je gewoon even een tijdelijk account aanmaakt en daar alle programma’s uit je dock verwijderd. .

Bijdrager
    MacAnarie

Kun je niet gewoon je schermbeveiliging inschakelen? Spotify gaat dan gewoon door, maar je hebt een wachtwoord nodig om in te loggen. Weet niet of je Spotify nog via Remote kunt benaderen, maar als je een goede afspeellijst maakt is dat niet eens nodig.

Bijdrager
    FujiFilm

Ik denk dat de optie van MacAnarie de beste is…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.