9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    stefonline

macbook pro dichtgeklapt maar wel in sluimerstand blijven

Ik wil vanaf mijn werk met LogMeIn mijn macbook thuis wel eens overnemen en dat werkt goed. Maar dan moet ik hem wel een beetje opengeklapt laten staan. Als ik hem helemaal dichtklap dan geeft LogMeIn “offline” aan. En om mijn macbook altijd maar open te laten staan is ook weer zo wat.
    Is het mogelijk dus dat ie helemaal dicht toch in de sluimerstand blijft zodat LogMeIn hem kan wekken?

Stefan

Bijdrager
    Oppie

Je gooit e.e.a. door elkaar (dicht is sluimer), maar het kan niet.
    Wat is het probleem met open laten staan?

Bijdrager
    stefonline

Dan maak ik een denk fout met de sluimer stand… Als de klep open blijft staan dan staat er de hele dag thuis een screensaver aan. Nu denk ik het antwoord zelf al gevonden te hebben terwijl ik dit typ. Screensaver uit.

Bijdrager
    1984

Als je hem dicht had verscheen dan het pulserende lampje ….? dan gaat de computer in sluimerstand.

Bijdrager
    stefonline

Maar je kan hem met LogMeIn dus niet uit de sluimer halen begrijp ik.

Bijdrager
    mtooster
    Bijdrager
    stefonline

@mtooster Klinkt exact als wat ik zoek. Al lees ik in de reviews wel wat enge dingen. Iemand ervaring met deze app?

Bijdrager
    Oppie

Ja, ik zou het gewoon simpel houden, en sluimer met de klep open. Want dan als dat doet, dan zal ie wel ontwaken voor netwerktoegang, en weer in sluimer gaan bij inactiviteit.
    Hoe makkelijk is dat?!

Bijdrager
    stefonline

overtuigd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.