16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    mvanhemert

Macbook Pro besteld met gratis Iphone

Deze staat ook bij de topic Iphone….

He Maccers,

Ik had afgelopen vrijdag wat research gedaan om een macbook pro te bestellen.
    Nu kwam ik via kelkoo bij http://www.vizik.com. Hier kan je de Macbook Pro (2,4 ghz) bestellen met een gratis Ipod Touch. Natuurlijk eerst gekeken of deze shop betrouwbaar was , maar ze bestaan echt en leveren dus ook. Zaterdag zag ik opeens in mijn orderstatus dat ik een Macbook Pro + iphone zou krijgen. Heeel leuk natuurlijk.

Ik heb de order weer laten omzetten naar de Ipod touch. In Nobember komt de iphone pas uit in Engeland en ik heb weinig zin om te wachten. En het nieuws van apple dat een unlockte iphone wellicht niet meer kan werken stelt me ook niet zo gerust. Ook raar….de shop heeft het over een unlockte iphone…..

Maar ik krijg wel een gratis ipod touch, geen slechte deal dacht ik zo….

Update: kreeg net een mail van vizik.com dat ze de iphone gewoon op voorraad hebben en hij is inderdaad unlocked. Er zit zelfs garantie op omdat hij van de Engelse Mac warehouse komt. Ik heb dan maar toch de Iphone gekozen. Ook omdat de ipod touch pas begin oktober leverbaar is.

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Zo pak aan ik zeg goed bezig:)
    dus voor de liefhebbers sla je slag!:evil:

Bijdrager
    LEXY

Zou je ook nog eens hier willen reageren als je het binnen hebt en geen baksteen blijkt te zijn?! Want ik weet zeker dat er dan meer MacOSX.nl-ers geïnteresseerd zullen zijn. :money:

Bijdrager
    Esquare

Beetje mistig zaakje: “Since we are based outside of the EU and all items come from outside of the EU we do not charge vat, however, we are not responsible for any import duty, clearance fees or other taxes.”

:?

Bijdrager
    mvanhemert

Natuurlijk !!!!

Als het goed is moet ik alle spullen volgende week disndag/woensdag binnen hebben. Ik ga er zelf vanuit dat dit pas volgende week vrijdag/zaterdag word. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden.

Bijdrager
    mvanhemert
    ”Esquare”

Beetje mistig zaakje: “Since we are based outside of the EU and all items come from outside of the EU we do not charge vat, however, we are not responsible for any import duty, clearance fees or other taxes.”

:?

is toch logisch (denk ik) Zij gaan natuurlijk geen btw inhouden om die vervolgens naar de betreffende landen te sturen.

Bijdrager
    45runner

Maar een macbook 2.4 is 2015 euro ex btw advies, 1589 gbr is 2280 euro volgens mijn standaard widget. Dus dan betaal je toch gewoon zelf die ipod touch?

Althans in het geval dat de btw en invoerechten nog moeten worden afgedragen lijkt me het een sigaar uit eigen doos.

Bijdrager
    Joffry

Kijk ook hier maar eens, dan word je weer wakker.

Bijdrager
    block

Ik zeg… gewoon in nederland kopen.
    Wat een bullshit

Bijdrager
    Esquare
    ”mvanhemert”

is toch logisch (denk ik) Zij gaan natuurlijk geen btw inhouden om die vervolgens naar de betreffende landen te sturen.

Dat is op zich wel logisch, maar op de site krijg je al snel de indruk dat het een Britse onderneming betreft. En zoals 45runner al opmerkte: echt goedkoop zijn ze niet…

Bijdrager
    mvanhemert
    ”Klapper”

Kijk ook hier maar eens, dan word je weer wakker.

tja wat moet ik daar op zeggen:

klik maar eens hier http://computing.kelkoo.co.uk/maxiMerchantReviews~4134623

Ik weet dat er mensen zijn die ontevreden zijn en mensen die tevreden zijn. Ik heb de meeste reviews gelezen en die zijn goed. Voor deze prijs heb ik wel een Macbook Pro 2,4 + 4GB + Iphone. Als daar nog de btw bovenop komt ongeveer 400 EURO ben ik nog steeds goedkoper uit.

Bijdrager
    mvanhemert

Ik kreeg vandaag deze e-mail van vizik.

“Hi,
    Just wanted to update you your macbook pro should be arriving on
    around Wednesday. Fedex will contact you before delivery.

It turns out that iphone will come in separate box since it was not
    possible to put them in the same box. This way we still can ship out
    the 8GB ipod touch instead of the 4GB iphone as the iphone will have
    to be activated since new firmware just came out for it. So i would
    recommend ipod touch.

Let me know.

Regards,
    Marie

De nieuwe firmware gaat dus niet werken met NL netwerken. Wil ook niet het risico lopen dat ik weken of maanden moet wachten voor deze firmware “gerepareerd :wink: ) is. Heb dus toch gekozen voor de gratis Ipod Touch.

Bijdrager
    Esquare

Vreemder en vreemder… “the 8GB ipod touch instead of the 4GB iphone”? Die laatste bestaat niet eens meer! En geen FedEx trackingnummer?

Nog zoiets: ‘nieuw in het assortiment’ een 12″ Powerbook??? Of een 15″ Powerbook die net zo duur is als een MacBookPro?

Als dat maar goed afloopt…

Bijdrager
    RobinZwama

PowerBooks zijn toch verouderde types. G4 processoren.
    Lijkt me dan toch niet zo goedkoop?

Bijdrager
    tommy666

4GB iPhone -> dat noemen ze dus overstock.

4G iBooks en PowerBooks -> dat noemen ze van de vrachtwagen gevallen vrees ik.

Bijdrager
    MarcelK

Graag verder in je eerste topic….

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.