8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    An

MacBook Pro Beep geluid

MacBook is vanochtend uitgevallen en maakt nu nog alleen maar een beep geluid. Beep beep beep …… Beep beep beep ….

Zeer frustrerend want elke vorm van reset helpt mij ook niet verder.

Wat voorafging:

Vanochtend was hij al een paar keer uit het nieuws op nieuw opgestart, ik was er elke keer niet bij als het gebeurde dus kon niet zien of er iets aan vooraf ging.

Komt af en toe slecht uit zijn slaap…

Vorige maand naar de app store geweest, was uit gevallen en wou niks meer… Pakte geen stroom meer niks.. Een smc reset bleek hem te reden.

Jaar geleden is de harde schijf vervangen, Mac viel uit en wou ook niks meer.

2 jaar en 3 maanden… En ben er zoooooooo klaar mee. Afspraak bij de appelstore ( waar gekocht) laat weer op ze minst een week op zich wachten omdat ze overvol zitten.

Bijdrager
    Hansi2124

3 x Beep = geheugenprobleem.
    Probeer eerst het originele geheugen weer terug te zetten en dan opstarten. Anders:
    Probeer 1 reepje en dan opstarten. Probeer het andere reepje apart en dan ook opstarten. Probeer zo verder uit, totdat je de boosdoener te pakken hebt.

Bijdrager
    fixar

Beep Beep Beep wijst meestal op geheugenproblemen…

Wat voor macbook hebben we het hier over, type en bouwjaar?

In de meeste modellen kun je het geheugen wel eenvoudig bereiken en even los halen en opnieuw vast zetten.
    Of anders eens met 1 module er in opstarten (en anders de andere).

Bijdrager
    fixar

Hansi typte duidelijk ietsje sneller;)

Bijdrager
    An

MacBook pro mid 2012…

Opzoek naar een mini schroevendraaier dus

Bijdrager
    An

Heb de boosdoener, jeetje wat fijn. Maar wat maak dit kreng mij chagerijnig.

Dank.

Bijdrager
    Hansi2124

Mooi zo.
    Misschien kan je de boosdoener nog ruilen. Op veel geheugenbankjes heb je ‘levenslange’ garantie. Moet je wel de bon nog hebben natuurlijk…..

Bijdrager
    fixar

Veel van de door jou genoemde problemen kunnen inderdaad veroorzaakt zijn door defect geheugen. Ik hoop voor je dat met een nieuw balkje de issues verholpen zijn.:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.