8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Sunneh

[Macbook Pro] beeldscherm brightness neemt af ?

Beste OMT leden,

Sinds januari 2007 ben ik een trotse MBP eigenaar. Sinds een korte periode viel het een mede student op dat mijn brightness erg slecht is vergeleken met zijn eigen dell (ja ik weet het) laptop.

Vandaag was ik op de T-Mobile website aan het kijken en viel het me op dat de normaal gesproken roze kleur er totaal niet uitspringt. Op een tweede scherm is dit wel het geval.

Kan het zijn dat mijn brightness achteruit is gegaan? Zijn hier eerder bekende varianten van gevonden?

Met vriendelijke groeten,

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Wat is er mis met Dell of een andere vorm van Windows computers? Ik heb liever Mac OSX:D maar windows afkraken is niet nodig. Heb je geprobeerd om je beeldscherm eens te kalibreren? Je hebt het ook over kleuren die niet goed overkomen.

Bijdrager
    RobinH

Heb je al bij je instellingen gekeken?

Systeemvoorkeuren -> Beeldschermen -> Kleur

Daar kan je verschillende kleursoorten instellen. (Zie ik ook net pas)
    Misschien helpt dat?:?

Succes!:wink:

Bijdrager
    Oppie
    ”Jeroen

Wat is er mis met Dell of een andere vorm van Windows computers? Ik heb liever Mac OSX maar windows afkraken is niet nodig.

Jij bent ook niet van de kleine kwinkslagen zeg…
    Pfff, alsof er zoveel wordt afgekraakt in deze openings post!

OT: Ik zou dan een naar een Apple winkel gaan, en daar even vergelijken en navragen.

Bijdrager
    Sunneh

Hmz..

1: Ik kraag niet dell af.. maar genoeg mensen doen het wel hier op het forum (oke geef ze vaak toch gelijk maargoed)
    2: Al gekeken met kaliberen maar maakt niet zoveel uit

3: Ik zal naar een winkel moeten gaan.. probleem is alleen dat ik 6 dagen in de week werk (5 daarvan op stage) en de enige Mac store te vinden is in Arnhem (woon tegenwoordig in Nijmegen).

Maar niemand heeft dit eerder meegemaakt met een MBP?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    ”Oppie”
    ”Jeroen

Wat is er mis met Dell of een andere vorm van Windows computers? Ik heb liever Mac OSX maar windows afkraken is niet nodig.

Jij bent ook niet van de kleine kwinkslagen zeg…
    Pfff, alsof er zoveel wordt afgekraakt in deze openings post!

OT: Ik zou dan een naar een Apple winkel gaan, en daar even vergelijken en navragen.

Sorry Oppie en Sunneh zo is het nu ook weer niet bedoeld maar een tijdje geleden is er nog een topic geweest dat er redelijk veel mensen zijn die steeds het besturingssysteem WIndows afkraken. Nu ben ik zelf ook al 5 jaar over naar Mac OSX maar vind niet dat Windows meteen slecht is. Als word het dan niet met zoveel woorden genoemd in dit topic. Bedoelde het niet verkeerd.

Bijdrager
    sven-

Heb je wel de brightness al omhoog gezet?

Bijdrager
    MacBooky

Sommige schermen zijn zo bright dat ze je op de maan nog zien internetten. Ik weet niet hoe bright je het wilt hebben?
    en misschien dat je eens bij je energie-voorkeuren kan kijken?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.