5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Giele

Macbook Pro Backlight

Heb vanmorgen een lastig probleem ontdenkt, en erg duidelijk te zien op een witte pagina. De backlight van mijn macbook pro is aan de rechterkant normaal en heel licht. Aan de lichterkant zwak dit allemaal en beetje af, dus niet meer zo helder…

Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Garantiegeval?

:apple:

Bijdrager
    LEXY

Ik heb dat bij mijn MacBook ook maar dat verdwijnt bij mij na een paar minuten.

Bijdrager
    rebbx

Ik heb dit ok bij mijn powerbook. Ben hiervoor bij een apple technische ondersteuning bedrijf geweest. Deze vertelde mij dat dit volkomen normaal is. Beeldschermen hebben tijdje nodig om warm te worden en verdwijnt na een paar minuten, en dit klopt.
    Ze noemen het met een moeilijk woord illumination (Hoop dat ik het goed schrijf.)

Denk niet dat het iets is waar je zorgen om hoeft te maken, en anders loop ff langs een winkel.

Bijdrager
    jago

Jep ik heb dat ook.
    Heb ook een witte vlek… en dat is niet normaal. Ga hem maandag eens binnen steken.
    Het is geen dode pixel en het lijkt achter het scherm te zitten. Ik denk een scheurtje in de folie tussen de kristallen en de backlight
    Ik heb hem online gekocht, kan ik die dan gewoon binnen doen bij een premium reseller?

Bijdrager
    GREENSKiN

Alle laptopschermen hebben last van een wat oneven verlichting. Dat komt simpelweg omdat ze zo plat zijn, vergeleken met TFT desktopschermen.

Je ziet het inderdaad makkelijk op een scherm met egale kleur, maar tijdens normaal werk zul je er niet veel van merken:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.