30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 72)
  • Q:
    Bijdrager
    Remon

Macbook Pro – Apple Store Offline

Zouden er dan toch macbook pro’s uitkomen vandaag
    op dit moment zijn de stores offline.

Bijdrager
    frederikbove

joepie

Bijdrager
    excel20
    Bijdrager
    bedhead

laat het aub geen kleine update zijn, wat ik enerzijds wel verwacht. Een grote update zou wel met meer show aangekondigd worden niet?

Bijdrager
    excel20

tenzij steve veel tijd wil gebruiken voor de iPhone en Leopard-preview

Bijdrager
    Remon

In de show komen eigenlijk nooit echt updates alleen
    als het een echt nieuw model is ofzo. Verder zou Steve
    vooral over Leopard gaan praten het is niet voor de
    consument voor voor= de ontwikkelaard op software
    gebied en niet zozeer de hardware.

Bijdrager
    bedhead

ja excel20, ok hij wil veel tijd besteden aan Leopard en iPhone maar op een kwartierke zal die update van de Macbook Pro ook wel uitgelegd zijn. Maar store offline wil alleszins iets zeggen… we blijven appeltje + r duwen :P

Bijdrager
    excel20

Control + R voor mij :| :|

Bijdrager
    frederikbove

toch wel appletje + R

Bijdrager
    Stokky
    ”frederikbove”

toch wel appletje + R

ik vrees een kleine update net als bij de Macbook

Bijdrager
    pietroman

Is de store nog steeds offline? of al terug online? Kan dat hier niet nagaan op m’n werk … gebeuren de meeste updates niet ’s avonds (19h lokale tijd België/Nederland) meestal ?

Bijdrager
    kontheur
    ”Stokky”
    ”frederikbove”

toch wel appletje + R

ik vrees een kleine update net als bij de Macbook

Is dat zo erg dan?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik gok op een prijsverlaging van 200 euro op de MacBook Pro.
    Daarnaast een batterij die langer mee gaat.

Bijdrager
    bedhead

Cosmopolitan, was het maar waar € 200 minder zou mooi zijn maar die prijzen zijn volgens mij vast. Ze gooien er nu wat nieuws in maar die prijzen +/-2000; +/-2500; +/-2800 blijven denk ik.
    Zou anders wel mooi zijn. En inderdaad een batterij langer meegaat zou wel mooi zijn.

Bijdrager
    Oppie

Remon, pal boven dit door jou geopende topic staat de sticky Het grote “Applestore gesloten / niet bereikbaar” topic!
    Daar is ie dus voor.
    Maar ja, we zijn zo nerveus dat we onmiddellijk een nieuwe topic openen… :innocent:

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”bedhead”

Cosmopolitan, was het maar waar € 200 minder zou mooi zijn maar die prijzen zijn volgens mij vast. Ze gooien er nu wat nieuws in maar die prijzen +/-2000; +/-2500; +/-2800 blijven denk ik.
    Zou anders wel mooi zijn. En inderdaad een batterij langer meegaat zou wel mooi zijn.

De prijs van de MacBook Pro vind ik echt schandalig hoog.
    Apple kan niet eigenwijs die hoge prijzen blijven hanteren terwijl de productie van computers tegenwoordig heel goedkoop is.

Volgens mij vangen ze een enorme marge op die MacBook Pro’s. Ik schat 40%.
    En zo speciaal is die Pro niet.

Naja, zolang de consument het blijft kopen…

Bijdrager
    huinkroese

Ja lekker krijgen we dat weer…
    Als Remon dit niet in een nieuwe thread had geopend had ik het niet geweten hoor… alsof ik dagelijks het Applestore-gesloten topic check.

Het moet geen wildgroei worden, maar nieuwe producten zijn rede genoeg even een nieuwe draad aan te maken om iedereen daarover in te lichten… mijns inziens.

Bijdrager
    The_Envoy

Als een nieuw product verwacht wordt is het misschien een idee een link naar dat topic te zetten bij het nieuws?

Bijdrager
    bedhead

@ Huinkroese, ik sluit me aan bij jou. Er zou een manier moeten komen waardoor je reeds geopende fora reeds op de voorpagina kan zetten? Bvb dat forum waarnaar verwezen wordt. Op die manier blijft alles binnen hetzelfde topic?
    Is maar voorstel maar begrijp ook dat het dus door de extase is dat er snel een nieuw topic aangesneden wordt en daar komt dan ook reactie op.
    @ Cosmopilitan: de MBP blijft waanzinning duur. Als je vergelijkt met wat op de PC-markt over de toonbank gaat (Sony Vaio) dan betaal je daar toch algouw € 500 minder voor een gelijkaardig toestel. Volgens mij nemen ze ook pakken winst op die MBP. Daar komt echter het vraag- en aanbodprincipe bij kijken. En goedkoop zullen ze nooit worden.

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”bedhead”

@ Huinkroese, ik sluit me aan bij jou. Er zou een manier moeten komen waardoor je reeds geopende fora reeds op de voorpagina kan zetten? Bvb dat forum waarnaar verwezen wordt. Op die manier blijft alles binnen hetzelfde topic?
    Is maar voorstel maar begrijp ook dat het dus door de extase is dat er snel een nieuw topic aangesneden wordt en daar komt dan ook reactie op.

Ik vind de discussie wel of geen nieuw topic een zinloze discussie.
    Zolang er maar geen dubbele zijn dan is het goed.

Bijdrager
    bedhead

juist

Bijdrager
    Oppie
    ”huinkroese”

Als Remon dit niet in een nieuwe thread had geopend had ik het niet geweten hoor… alsof ik dagelijks het Applestore-gesloten topic check.

Onzin, het gerucht staat gewoon op de MacOSX.nl voorpagina als ‘nieuws’. En nu zelfs het eerste en derde artikel.
    En als over een uur of wat de store weer open gaat en er is idd wat nieuws gelanceerd, dan wordt het òòk weer onmiddellijk op de voorpagina gezet.
    Dus het enige wat je zou missen is wat er nu in dit topic staat -niks dus!:evil:

Die sticky is toentertijd geopend omdat bij elke keer Store offline er vele van dit soort draadjes verschenen.

Maar ja, het zal me ook verder ook jeuken…

Bijdrager
    Wild pigeon

Niet alleen de store is ofline… heel apple.nl & apple.com zijn ofline!!!

Bijdrager
    BrechtV

Omdat jullie zoveel ziten te refreshen is dat :?

Bijdrager
    Double_UK
    ”Wild

Niet helemaal. Het duurt inderdaad wat langer.
    apple.com/nl heeft nog steeds de iTS aankondiging van iTunes Plus.
    Dus daar is nog niks veranderd.

Bijdrager
    bedhead

inderdaad non nove sub sole. Het blijft nog even afwachten medunkt.

Bijdrager
    Tom Goedhart
    ”Double_UK”
    ”Wild

Niet helemaal. Het duurt inderdaad wat langer.
    apple.com/nl heeft nog steeds de iTS aankondiging van iTunes Plus.
    Dus daar is nog niks veranderd.

Ondertussen is deze vevangen voor de nieuwe :apple: TV met youtube ondersteuning

Bijdrager
    lowfi
    ”Cosm0politan”
    ”bedhead”

De prijs van de MacBook Pro vind ik echt schandalig hoog.
    Apple kan niet eigenwijs die hoge prijzen blijven hanteren terwijl de productie van computers tegenwoordig heel goedkoop is.

Volgens mij vangen ze een enorme marge op die MacBook Pro’s. Ik schat 40%.
    En zo speciaal is die Pro niet.

Naja, zolang de consument het blijft kopen…

Prijs ligt idd hoger maar dat komt vooral omdat apple geen echte budget modellen heeft iets wat een boel andere fabrikanten wel hebben.

Prijs ligt vaak ook hoger dan andere merken al hebben die vaak geen verlicht keyboard firewire 800 en software als ilife. Dan heb je nog het “design” en natuurlijk betaal je ook voor de naam. Je hoeft hem ook neit te kopen. Natuurlijk zou ik ook willen dat hij goedkoper was zodat ik mijn oude pb kon vervangen;)

Ben blij dat de mbp nu al komt zodat de echt leuke dingen bewaard blijven tot wwdc:)

Bijdrager
    BrechtV

Eens zien wat er veranderd is..

Bijdrager
    Fotosoeper

Amerikaanse store is open!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 72)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.