14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    RPGboy

macbook pro als game pc en/of dj hardware

Ik wil graag een goede gamepc… ik game nu op een macmini, maar veel verder als WoW of CoD2 zal het niet komen denk ik… nou ben ik ook dj, en wil ik graag een macbook pro… dit om aan te kunnen sluiten op een draaitafel, en dat red mijn mac mini nu niet… dus leen ik altijd de macbook van mn vader:)
    wat voor specs moet ik nou kiezen… de duurste macbook pro is natuurlijk wel heeel aanlokkelijk;)
    maar is ook wel duur, en dat kan ik me nog niet permiteren… dus zou ik nog een paar maanden zuinig moeten doen… is ook niet erg… maar dan wil ik wel zeker weten dat het de moeite waard is…

Bijdrager
    LEXY
    ”RPGboy”

nou ben ik ook dj, en wil ik graag een macbook pro… dit om aan te kunnen sluiten op een draaitafel,

Wat doe je nou precies als je die MacBook (Pro) aansluit op je draaitafel…?!

Bijdrager
    macses

ik denk enkel een liedje van op de harde schijf doorheen die draaitafel sturen, dat kan volgens mij elke computer, of zelfs ipod :P

Bijdrager
    benj1989

ik veronderstel dat je een programma zoals traktor hebt?
    een macbook pro van deze generatie moet het zowieso redden

Bijdrager
    Elrithranduil

IK bezit de MBP zonder LED scherm de goedkoopste vorm met 2 gb ram. DIe trekt alle games in boot camp echt perfect nu zit er een nog betere videokaart in dus moet het nog beter gaan.

Bijdrager
    RPGboy
    ”Elrithranduil”

IK bezit de MBP zonder LED scherm de goedkoopste vorm met 2 gb ram. DIe trekt alle games in boot camp echt perfect nu zit er een nog betere videokaart in dus moet het nog beter gaan.

maar denk je ook dat de next-gen games dat gaan trekken… zoals assasins creed enzo

ik denk enkel een liedje van op de harde schijf doorheen die draaitafel sturen, dat kan volgens mij elke computer, of zelfs ipod :p

jah haha, wat denk jij nou:p
    ik ga ook aan de slag met logic Pro aan de slag enzo, en volgens mij heb je daar aardig wat rekenkracht voor nodig…

Bijdrager
    jim.leeuwenakker
    ”RPGboy”

ik ga ook aan de slag met logic Pro aan de slag enzo, en volgens mij heb je daar aardig wat rekenkracht voor nodig…

Die je uiteraard koopt :?

Bijdrager
    Brent146
    ”jim.leeuwenakker”
    ”RPGboy”

Die je uiteraard koopt :?

Waar slaat dit nu op? Hij zegt toch niet dat hij het illegaal heeft?

Bijdrager
    RPGboy

die KOOP ik idd, in het verleden downloade ik idd veel… maar tegenwoordig begrijp ik goed dat je daarmee echt de maatschappij verkloot, dus ik koop het echt… en die 1000 euro, daar spaar ik gewoon voor … dat bestaat nog steeds hoor;)

Bijdrager
    jim.leeuwenakker

€3000 heb je als 15 jarige tegenwoordig ook zo bij elkaar :P

Bijdrager
    RPGboy

nee… niet :x

Bijdrager
    ivan92
    ”jim.leeuwenakker”

€3000 heb je als 15 jarige tegenwoordig ook zo bij elkaar :P

er zijn genoeg mensen in dezelfde leeftijdscategorie die ook een flinke mac hebben staan en dat is vaak nog meer dan 1000 euro

Bijdrager
    Vitamientje

Zelf heb ik paar maanden geleden gekozen om een windows laptop te kopen. Ik had mijn oudere Macbook verkocht

Ik speel erg veel games op m’n laptop dus vandaar dat ik ook high end laptop wou.

Toen ik mijn laptop kocht waren de macbook pro’s nog niet geupdate maar heb ik gekozen voor geen macbook dus. Mijn enige reden was het geld. Mijn sony vaio (toch ook een a merk) was 500 euro goedkoper dan de macbook met dezelfde specificaties.

Ik mis mijn apple stiekem wel…

Bijdrager
    jim.leeuwenakker

Een Windows machine is vaak goedkoper en beter (DirectX) om mee te gamen dan een Mac als je het mij vraagt, dus waarom niet?

Daar komt ook nog eens bij dat je een Windows machine beter kan koelen dan een gemiddelde Mac die best warm kan worden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.