-
Q:
Macbook Pro aansluiten op LCD-scherm, welk product nodig?
Hallo,
Ik wil graag mijn Macbook Pro aansluiting op mijn LCD-televisie. Ik zag dit artikel staan. Echter vroeg ik mij af wat ik aan DVI-female en een Displayport uitgang heb. Iemand ideeën? Anders ga ik gewoon voor de HDMI –> Mini DVI.
Ik heb die 3-in-1 adapter van Deal Extreme.
De hdmi aansluiting gaat prima naar mij flatscreen TV, en de DVI aansluiting heb ik een keer gebruikt met een 22″ scherm. De derde nog niet gebruikt.
Een mini-displayport -> HDMI (ik heb deze naar tevredenheid ook gebruikt) is iets goedkoper (en kleiner en fraaier, maar niet multifunctioneel)
Ik vind de 3-in-1 handig om bij me te hebben omdat ik dan op veel typen schermen (DVI display, DVI beamer of TV) kan presenteren (naast de VGA adapter die ik ook mee heb)De Apple TV kan handig zijn, maar is meer gedoe om op te zetten (Wifi netwerk) en is ook niet zo portable.
Je spreekt van HDMI – mini DVI.
Dat zal wel een typfoutje zijn,(mini displayport bedoel je toch?) de meeste recente MacBook Pro’s hebben (mini) displayport (of Thunderbolt, maar dat is backwards compatible met mini-displayport), en de adapter in de link is ook mini-displayport.Dat is een MacBook Pro met een Thunderbolt uitgang.
Dan heb je een Mini-DisplayPort adapter + kabel nodig.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.