-
Q:
Macbook pro aanschaffen
Hoi!
Ik ben van plan om een Macbook Pro aan te schaffen, ik zal veel animatie video werk er op doen, dus ik wil een sterke machine.
Nu kan je op de Apple website kiezen tussen de onderstaande twee processoren:
- 2,9‑GHz quad‑core Intel Core i7-processor van de 7e generatie, Turbo Boost tot 3,9 GHz
- 3,1‑GHz quad‑core Intel Core i7-processor van de 7e generatie, Turbo Boost tot 4,1 GHz
De tweede optie is direct 220 euro meer en ik vroeg mij af of die upgrade merkbaar is. Een verhogen van 0,2 GHz lijkt mij namelijk niet zo heel veel en dan besteed ik het liever aan de upgrade naar 1TB SSD.
Alvast bedankt voor jullie tips
ik zal veel animatie video werk er op doen,
Of je gaat voor een pc. Dan heb je dubbele prestaties t.o.v. een MacBook Pro voor de helft van de prijs.
Onlangs omwille van studie (3D en animatie) verplicht moeten overstappen. Geloof me, de pellen (of de bankbiljetten) vallen van je ogen.
laat je niet gek maken door spiegeltjes en kraaltjes die verkopers je graag willen aansmeren voor een klein extra meerprijsje
Valt wel mee. De kloksnelheid van de 3,1 versie is 6,9% sneller dan de 2,9 versie, terwijl hij 6,6% meer kost. Je krijgt dus gewoon waar je voor betaalt.
Wat niet wil zeggen dat 3500 voor een uitgeklede laptop belachelijk veel geld is.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.