6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Stijlloos

MacBook Pro & Aanbiedingen

Na alweer een jaar op mijn witte MacBook te hebben gewerkt vind ik het hoog tijd om over te stappen naar de MBP – ook vanwege grafisch werk -.

Nu weet ik dat de Mediamarkt wel eens goede aanbiedingen heeft – juni volgens mij MBP voor 1499 -. Weet iemand of die prijs nog steeds gehanteerd wordt en of ik de MBP ergens anders voor eenzelfde fijne prijs kan halen?

Alvast bedankt,

Bijdrager
    Moriarty

Even voor de duidelijkheid, het gaat hier dan wel om het oudere type…

MM heeft ook de oudere iMac’s verkocht voor een aantrekkelijke prijs, maar let dus wel op, het zijn de oudere types!

Bijdrager
    HerQ

Bij de MM in Leeuwarden hebben ze deze week een aantal Macs, maar echt veel goedkoper zijn ze niet. Je krijgt er alleen gratis Office bij en misschien wat meer geheugen.

Ze verkochten overigens wel een MacBook die niet bestaat, namelijk de 2.1GHz met DVD-brander, als we het boekje mogen geloven… laat die configuratie nu nèt niet mogelijk zijn:?

Bijdrager
    dspiers

Misschien een idee om een paar weken te wachten om te zien wat voor nieuws er uit komt van Apple in de komende vif weken?

Als er wat nieuws uit komt dan zullen de huidige modelen misschien beetje goedkoper worden om de tafels te ruimen? De MBP is erg toe aan een nieuwe update.

Bijdrager
    puntKoen

A-Mac (Amersfoort, Den Bosch, Utrecht) heeft nog een aantal MacBook Pro’s in de aanbieding, vanaf €1399.

Bijdrager
    PowerMacje
    ”HerQ”

Bij de MM in Leeuwarden hebben ze deze week een aantal Macs, maar echt veel goedkoper zijn ze niet. Je krijgt er alleen gratis Office bij en misschien wat meer geheugen.

Ze verkochten overigens wel een MacBook die niet bestaat, namelijk de 2.1GHz met DVD-brander, als we het boekje mogen geloven… laat die configuratie nu nèt niet mogelijk zijn:?

Die Macs in Leeuwarden stellen niks voor, het personeel weet niet eens wat Mac OS X is…
    En er zitten allemaal fouten in de beschrijving bijv: Ilife:P

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.