6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Mister Tyros2

Macbook Pro 2.33

hallo ,

zoals je kan lezen ga ik overstappen naar Mac ik zal er bij horen denk ik ( hoop ik )
    heb wel enkele vragen wat doe ik met mijn apllicatie’s onder win xp
    Voordat ik beslist heb ben ik op deze forum terecht gekomen en zou zeggen
    deze heeft mij ook overtuigd 8) heb dan ook ineens het beste van het beste gekocht
    de portable Macbook Pro 17 glossy 2.33Ghz en veranderd naar 100 gb HD voor de 7200 RPM
    en in plaats van 2 GB naar 3 GB
    Dit heb ik gedaan voor muziekwerk nu met Cakewalk en zou willen overstappen naar mac maar
    moet ofwel Logic nemen of Cubase

In ieder geval ik hoop hier mensen te leren kennen die mij de wereld van de :apple: mac os X willen laten verkennen

groetjes

Mister Tyros2

Bijdrager
    DJRK

Welkom op MacosX.nl!

Wij willen je zeker helpen met het verkennen van OSX (en begin met het doorlezen van de eerste paar sticky’s hier boven in het switcherforum.)

En voor de vraag (logic of ander programma) moet je eigenlijk op een ander deel van het forum zijn.

Gegroet,
    DJR

Bijdrager
    Mister Tyros2

beste mac collega’s

wie kan mij helpen ben vandaag de gelukkige eigenaar geworden van de Mac Book pro
    supper laptop
    Maar is toch echt een hele nieuwe wereld en hoop via je de deze forum heel wat te leren

Nu ik moet een keuze maken voor een collega en voor mezelf want wil nog wel win Xp Prof
    kunnen gebruiken maar de éné zegt van bootcamp en de andere van Parrallel software te gebruiken
    wat is nu het beste

Klopt het als je parralel software gebruikt het systeem wat vetraagd

groetjes

Bijdrager
    PietjePuk

Bij Parallels draai je het één OS naast het andere. Bij Boot Camp draai je of het één of het ander op volledige kracht.

Bijdrager
    imathieu

Als je zware audioprogramma’s wilt draaien onder xp zal bootcamp wel een noodzaak zijn.
    Maar eerlijk gezegd zou ik gewoon lekker osx gebruiken en daarop logic pro installeren, wat volgens mij toch wel het beste programma is voor zowel midi als audio. Standaard zijn enorm veel plug-ins en instrumenten e.d. meegeleverd en de interface is heel eenvoudig.
    Je zou het programma voor de aanschaf beter eens uittesten en vergelijken met andere programma’s.

Bijdrager
    Kaspers

En het kan gewoon beide met 1 installatie.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.