30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:
    Bijdrager
    Thomasde_groot

Macbook pro

Weet iemand wanneer de nieuwe macbook pro standaard uit komt want die zou ik deze maand eigenlijk wel willen bestellen dus weet iemand wanneer die uit komt (de 2013 versie)

Bijdrager
    IGBA

Niet deze maand in elk geval.

Bijdrager
    Ni3l55

Dat weet niemand, alleen Apple kan dit bevestigen.

Je kan nog wachten, waarschijnlijk komt er over ongeveer 2 maanden een nieuwe event van Apple met oa de nieuwe Mac Pro, een nieuwe MBP zou ook kunnen worden verwacht.

Er waren ook geruchten dat de MBP’s zonder retina wel nog worden verkocht, maar niet meer ge├╝pdatet.

Bijdrager
    Thomasde_groot

Oke bedankt weet iemand ook wat er eventueel gaat veranderen eraan anders ga ik voor het huidige model

Bijdrager
    flyerking

Dat weet alleen apple

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Gelukkig bestaan er statistieken !
    http://buyersguide.macrumors.com/

Bijdrager
    IGBA

Herstel: jammer genoeg bestaan er ook nog statistieken. Waar je helemaal niks aan hebt, want die getallen gaan alle kanten op.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Dan ben je geen goede analist.
    Want je zou ook nog “hulp” bronnen erbij kunnen pakken. maar als je zulke tekst schrijf, heeft uitleg ook geen zin….

Bijdrager
    deSpaanseRente

Oktober

Bijdrager
    Thomasde_groot

Kloppen die statistieken meestal of niet ??

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Welk standaard heb je het over? Griffin Elevator, m-stand, etc….

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

@Thomasde_groot naja we zien dat het al tijd geleden is dat de macbook pro geupdate is, daarbij als intel nieuwe chip aankondig x aantal geruchten, en events… dan zou het wel eens op kunnen duiden dat er nieuwe macbook pro aankomt.
    Dan kan je wel afvragen… wat zou de update kunnen zijn, en heeft dat voor meer waarden?
    Anders gezien: Met dit soort dingen kan je altijd wel blijven wachten….

Bijdrager
    Thomasde_groot

Dr. User ik bedoelde de macbook pro de standaard versie sorry voor de onduidelijkheid

Bijdrager
    Thomasde_groot

Is de Intel haswell processor alleen zuiniger of ook sneller want die komt dan toch ook in de nieuwe macbook pro (als iemand dat weet toevallig) en als iemand wat meer weet wil die dat dan even schrijven. En er zijn toch ook geruchten dat die dunner wordt ?? Ps sorry voor de veel vragen achter elkaar

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Niemand weet dat. En je moet zelf afweging maken net als je een auto een wasmachine en boodschappen in de supermarkt koop.
    Elke week worden er 2 topics geopend over dit soort onderwerpen. Good luck search.

Bijdrager
    Thomasde_groot

Ok├ę bedankt als ik weer een vraag heb dan stel ik hem wel weer

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Ja bedoel niet lullig btw. Natuurlijk mag je vragen, maar zoek even, doe er wat moeite voor. En weeg wat af.
    op techniek kan je altijd blijven wachten.
    Domme vragen bestaan niet, echt niet. Maar logische antwoorden wel. Neem aan dat jij wel die capaciteit hebt ;).

Bijdrager
    Thomasde_groot

Haha ja natuurlijk maar oke ik zoek wel

Bijdrager
    Thomasde_groot

Ik heb nu een tijdje gezocht maar ik heb eigenlijk niks interessants gevonden weten jullie nog iets meer

Bijdrager
    Yost

Ik denk dat je in ieder geval 16 juli moet afwachten, het zou kunnen dat er dan nieuwe MPB’s ge├»ntroduceerd worden. Aan de andere kant, Tim Cook van Apple heeft net vertelt dat er in het najaar veel nieuwe Apple producten komen. Dus…

Er zijn nu 3 modellen die grofweg hetzelfde kunnen en dezelfde specs hebben: de 13″ Air, de 13″ MacBook Pro en de 13″ retina MBP. Aangezien Apple nooit te veel modellen in een productfamilie wil, is de kans groot dat 1 van die modellen gaat vervallen, en dat zou de standaard MBP dan zijn. Maar het kan ook dat ze de Air een compleet eigen lijn vinden, waardoor de MBP en de rMBP best naast elkaar kunnen bestaan.

Intel bestempelt de Hsswell als een CPU voor ultrabooks. Dat hij in de Air opduikt dus dus niet gek. Ik verwacht ook dat hij in de rMBP opduikt. Ik weet niet of ie in de gewone MBP opduikt, want dat is meer een “gewone” notebook en geen ultrabook (als je ‘m niet afzet tegen de gemiddelde PC laptop ;-).

Kortom, alles wordt pas duidelijk op het moment dat de nieuwe MacBooks geïntroduceerd worden, en we weten nog steeds niet wanneer dat is. Ik volg wwww.macrumors.com voor het laatste nieuws, en daar weten ze het ook niet.

Succes.

Bijdrager
    Thomasde_groot

Yost waarom zou er op 16 juli dan misschien nieuwe uitkomen??

Bijdrager
    Myquandro

Dat Intel de CPU bestempelt als voor ultrabooks gaat alleen over het feit dat de grootste verbeteringen gericht zijn op eigenschappen die voor ultrabooks belangrijk zijn en zich niet alleen beperken tot die groep. Alle Haswell CPU’s (ultrabook tot dekstop versies) zijn zuiniger en sneller geworden. Ik ga ervan uit dat alle Mac’s die vanaf nu uitkomen een Haswell CPU hebben als die voor dat model beschikbaar is, dat geldt niet voor zo goed als alle modellen.
    Voor de nieuwe MacBook’s verwacht ik dan ook nieuwe Haswell CPU’s wat vooral gaat zorgen in de laptop’s voor een langere accuduur en door de nieuwe iGP beter grafische kracht (behalve voor modellen met losse GPU). Welke eigenschappen verder nog gaan veranderen is meer gokken dan weten.
    Wat betreft de release van nieuwe MacBook Pro’s, daar heb ik geen idee van en ik check zelf ook MacRumors BuyersGuide om een idee te krijgen.

Als je nu een nieuwe MacBook Pro 13” (niet retina) zou kopen dan zou ik ook de MacBook Air 13” in overweging nemen. Deze kan, omdat deze al wel vernieuwd is, vaak net zo snel, zoniet sneller, zijn als de ”oude” MacBook Pro voor ongeveer dezelfde prijs.

Bijdrager
    Yost
    Thomasde_groot op 07 juli 2013

Yost waarom zou er op 16 juli dan misschien nieuwe uitkomen??

Dat is een datum die ik ergens op internet las. En toevallig ook een dinsdag. En Apple heeft nogal de neiging om nieuwe spullen op dinsdag aan te kondigen…

Bijdrager
    Yost
    Yost op 07 juli 2013

Ik denk dat je in ieder geval 16 juli moet afwachten, het zou kunnen dat er dan nieuwe MPB’s ge├»ntroduceerd worden…

Dus toch niet op 16 juli;-)

Bijdrager
    Thomasde_groot

Weet iemand al wat meer want ik heb niet veel gevonden

Bijdrager
    Thomasde_groot

Zal ook de nieuwe macbook pro op 10 september worden aangekondigd??

Bijdrager
    Ni3l55

Waarschijnlijk niet. Het verwachte event zal waarschijnelijk om de iPhone 5s, iPhone 5c/lite en eventueel ook nieuwe iPods gaan.
    Net zoals vorig jaar kwam er op dat event geen Macs, maar een maand later, oktober. Kan natuurlijk ook anders worden.

Bijdrager
    Robinnap

Ik hoor veel mensen praten over Oktober.

Bijdrager
    Thomasde_groot

O oke bedankt

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.