14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Nickos

MacBook pro 2016

Goedenavond OMT,

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst op de Apple site,

Nu ben ik wel en beetje wantrouwend en ben benieuwd of het allemaal goed is gegaan.

de betaling ging via WorldPay Customer Payments inzake Apple Store / NL59 ABNA 0626 2261 63

Dit is gewoon de officiële Apple rekening?

Hopelijk kunnen jullie mij vertellen dat de order zo goed is ontvangen en ik de MacBook in 4 weken op de mat kan verwachten,

Thanks!

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  Night. Reden: Image tags aangepast
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Nickos

Oeps, met de foto’s ging het niet helemaal goed.

Als ik inlog op de Apple site en bij mijn bestellingen kijk, .zie ik wel mijn order er tussen staan.

Bijdrager
    Nickos

Kreeg tevens en email van de volgende afzenders order_acknowledgment@orders.apple.com / shipping_notification@orders.apple.com

Zijn dit de echte e-mails van Apple?

Bijdrager
    Niels

Ja, is allemaal echt.

Bijdrager
    pschaik26

Gefeliciteerd met je mooie aanschaf

Bijdrager
    CMD-Z

no worries

Bijdrager
    joram

Via Apple bestellen is niet altijd de snelste manier om je Apple spullen te krijgen, maar ze zijn wel heel netjes en overzichtelijk in de stand van zaken. Geen enkel probleem dus!:)

Bijdrager
    Nickos

Dus ik hoef me niet druk te maken dat ik op een “fake Apple site” besteld heb en kan fluiten naar me 3k?

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    Nickos

Shmoo ik ben niet zo bekend met de digitale wereld,
    Maar als Het groen is, is het officieel?

Bijdrager
    joram

@nickos;
    Hij verwijst waarschijnlijk naar het slotje én “Apple Inc.”. Het slotje is een beveiligde verbinding cq. pagina namelijk, en tenzij je wel naar een heel goed gehackte/gemaakte nepsite bent gegaan hoef je je echt geen zorgen te maken:)

Eigenlijk in het kort: Staat er een slotje en Apple Inc.? Geen zorgen, en dalijk lekker genieten van je mooie spullen:)

Bijdrager
    Niels

Gaat helemaal goed komen! Apple gebruikt helaas niet overal de meest logische e-mail adressen voor. En als je echt 100% zekerheid wilt, zou je natuurlijk altijd even met Apple kunnen bellen. Veel plezier alvast met je nieuwe MacBook!

Bijdrager
    ernst.
    Nickos op 28 november 2016

Kreeg tevens en email van de volgende afzenders order_acknowledgment@orders.apple.com / shipping_notification@orders.apple.com

Zijn dit de echte e-mails van Apple?

Weet je wat ik nou zo raar vind hé. Mij is altijd geleerd dat als je iets niet zeker weet, dan moet je het ook niet gaan volgen of zoals hier, gaan bestellen.
    Vervolgens ga jij wat bestellen, hoop je dat het goed gaat, en wat als het een fake site/ bestelling was die je deed. Kunnen wij er wat aandoen als het fout gaat? Jij maakte die keuze ga je ons vragen of het wel allemaal goed is.

Je kan ook gewoon de moeite nemen en naar een winkel gaan en het daar bestellen i.p.v. voor de makkelijke en in deze gewaagde weg in te slaan.
    Bedoel +/- 3.000,- is wel 3.000 euro en als je het kwijt bent door oplichting is het wel je eigen stomme schuld.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  ernst..

Bijdrager
    Average User

Nickos, waarom bel je niet even met Apple?

Ze kunnen vast bevestigen wat de status van je bestelling is en of je geld is binnengekomen.
    Dan weet je het toch (zo goed als) zeker?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.