7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Neal Bader

MacBook pro 2016 13 '' met Touch Bar kopen?

Ik zit er heel erg over te denken om de 13” Touch Bar MacBook pro te kopen, alleen maak ik me zorgen om de batterij. Heeft iemand een idee of het een dichtbij komt wat apple zelf zegt en dat ik hem gerust kan kopen, of is het gewoon te slecht om te doen?

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    Bugsy

Mijn ervaring tot nu toe: de batterij loopt erg snel leeg

Bijdrager
    Neal Bader

@Bugsy Heb je enig idee hoe lang je het ongeveer vol houdt op een dag als je pages gebruikt en mail nog op de achtergrond open laat?

Bijdrager
    Shmoo

En je gaat serieus een MacBook Pro van 2000,- kopen om te mailen en teksten te schrijven?

Zo’n Touch Bar moet toch wel verslavend werken wanneer je hem niet niet.

Bijdrager
    Bugsy

Ik denk dat de mijne dat soort werk hooguit een paar uur zou volhouden. Gisteren zat ik toevallig met wat lichte werkzaamheden en zag de batterij van 90% naar 70% zakken binnen een half uur. Normaal werk ik op het lichtnet dus mij maakt het weinig uit, maar na jaren Apple-spullen is het toch een heel nieuwe ervaring

Bijdrager
    T-sec

Ik heb een MBP 2016 TB en haal ca. 5 uur op een accu als ik continue Office/Wordt gebruik.
    Op de achtergrond draai ik hierbij Mail en Safari en speel ook wat muziek af via QT of iTunes.

Mogelijk kun je met de energie instellingen nog wat winst behalen, maar veel zal het niet zijn.
    De 10 uur volgens Apple haal je denk ik alleen als je hem aan zet en er verder afblijft.;-)
    Aan de andere kant was mijn oude MBP uit 2008 ook geen accu wonder, eigenlijk net zo goed.

De Toutchbar is momenteel een leuke gadget en soms best handig met muziek skippen, etc.
    De TouchID vind ik wel een aanvulling i.p.v. je wachtwoord intikken. Dit is snel en waterdicht.
    Mogelijk gaan ontwikkelaars zich in de toekomst meer op de Toutchbar richten, lijkt mij prima.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.