12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Played23

MacBook pro 2014

Gisteren ontdekte ik iets wat ik nog niet eerder had gezien. Had mijn MacBook pro helemaal uitgezet. Na gisteren weer op te starten kreeg ik een wit scherm met een laadbalk en het Apple logo. Starte perfect op geen fout meldingen alles werk perfect. Zet normaal mijn MacBook niet uit van daar dat het nu pas opvalt. Is er iets niet goed of hoort dit.

Hoop dat jullie kunnen helpen

Bijdrager
    makoe

Als je yosemite draait is dit normaal.

Geblokkeerd
    Humain

Zo starten mijn Mac Mini en MacBook Air ook op, geheel normaal.

Buiten dat, als ik “yosemite boot” google zie je die schermen om je oren vliegen…

Bijdrager
    Played23

Gelukkig dat het zo hoort

Evt 1 van jullie tevens ervaring met de MacBook aansluiten op tv gewoon via de HDMI poort op de MacBook

Geblokkeerd
    Humain

Jep dat gaat gewoon. Ook dat is prima te googlen;)

Misschien wel aan alle aanmakers van topics: Geef de titel even een duidelijke naam. Bijvoorbeeld “balk bij opstarten MacBook Pro 2014”

Met deze titel kan het ook om de letter z gaan die los laat van het toetsenbord of zo:)

Bijdrager
    MrBelloNLD

@ Humain sorry, kan het niet laten, maar is het een letter of een toets welke dan los zou laten?:-)

Bijdrager
    Afroman

Hoe kan je in Yosemite zien dat je in safemode boot?

Geblokkeerd
    Anoniem

@Afroman programma’s die normaal gesproken openen bij het opstarten doen dat nu niet, en tijdens het opstarten in safemode checkt hij je start-up schijf.

Bijdrager
    Afroman

Nee ik bedoelde mee van hoe je ziet dat je in Safe mode aan het booten bent.

Voorheen had je enkel een Apple logo en een radar bij het opstarten. En als je in safe mode zat kreeg je een laadbalk. Maar nu je in Yosemite standaar een laadbalk hebt zie je het niet.

Bijdrager
    bupaul

Je kunt je Macbook Pro gewoon aansluiten op je tv via HDMI.
    Uiteraard moet je de goede ingang op je tv selecteren. Je ziet dan het bureaublad van je Macbook Pro op de tv.
    Je kun ook je Macbook Pro sluiten, deze gaat dan niet uit en blijft op tv zichtbaar.
    Ik sluit hem regelmatig aan en wat ik handig vindt is dan mijn losse muis. Je hoeft dan niet iedere keer je Macbook open te klappen.

Bijdrager
    Played23

Bedankt voor de antwoorden

Geblokkeerd
    Humain
    MrBelloNLD op 10 maart 2015

@ Humain sorry, kan het niet laten, maar is het een letter of een toets welke dan los zou laten?:-)

:D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.