2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    lizzz287

Macbook Pro 2010 valt uit na sluimerstand

Misschien is de titel niet zo duidelijk, maar wat ik probeer te zeggen is dat mijn Macbook pro (2010) vaak uitvalt nadat ik hem dicht heb gedaan. Als ik hem dan weer open (batterij helemaal vol), moet ik de startknop +- 30 seconden ingedrukt houden voordat hij weer helemaal aangaat. Ik krijg dan ook meldingen van bijvoorbeeld chrome dat hij niet goed is afgesloten.
    Ik doe verder geen gekke dingen met mijn laptop, gebruik hem voornamelijk voor mijn studie.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of denken jullie dat mijn laptop op z’n retour is.

Bijdrager
    Shmoo

Dit kan een stukje software ( meestal 3rd party ) zijn die er voor zorgt dat je MacBook niet meer wakker wordt en zich dus ophangt.

Wat je kunt doen is even opletten op de datum en tijd wanneer dit voorkomt. En als je Mac dan weer herstart en terug online is ga je naar de Console.app en probeer je op te zoeken of je kunt zien in de logbestanden wat of wat deze fout veroorzaakt.

Ik geef toe dit is niet iets dan een normaal iemand kan doen want die logbestanden zijn chinees voor normale mensen maar mogelijk kan iemand je hier bij helpen om het te vertalen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.