12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    woutersinke

macbook pro 13´3 inch

is een 13´3 inch scherm niet erg klein om normaal op te kunnen werken

Bijdrager
    MBPuser

Wat ga je er mee doen dan

Bijdrager
    App69

Nee.

Bijdrager
    woutersinke

verslagen maken voor school, en in m´n vrije tijd browser games spelen.

Bijdrager
    App69

Nee dus.

Bijdrager
    woutersinke

verslagen maken voor school, en in m´n vrije tijd browser games spelen.

Bijdrager
    MBPuser

Ik heb ook een 13″ en werkt perfect, vind een 15″ te groot om mee te slepen en zoveel verschil maakt t nou ook weer niet ( behalve de prijs)

Bijdrager
    nebilem

Ik moest laatst een onderzoek uitwerken op een 13inch Air en dat is niet altijd fijn. Dan is een groter scherm handiger maar het gaat wel.

Bijdrager
    Vandevijverke

Ik kom van een 17′ en heb nu de 13′ macbook pro. En eerlijk gezegd ik zie het verschil niet meer, ben er onmiddellijk aan gewend geraakt en als ik nu op een 17′ werk dan wordt ik gek omdat het zo gigantisch is.

Wel belangrijk om een extra scherm te hebben, heb ik nodig om films te kijken.

Bijdrager
    vraptor

vind een 15″ te groot om mee te slepen en zoveel verschil maakt t nou ook weer niet ( behalve de prijs)

Het verschil tussen een 15″ en een 13″ is qua specs een wereld van verschil. Ik heb bewust voor een 15″ gekozen omdat deze veel zwaarder uitgevoerd is dan een 13″.

Neemt niet weg dat een 13″ voor TS méér dan zat is, maar er bestaan meer verschillen tussen de 15 en de 13 dan alleen de prijs (die inderdaad veel hoger is).

Bijdrager
    MBPuser

Je hebt helemaal gelijk, alleen ging het hier over het beeldscherm. Als je een MBP wilt kopen en je gebruikt hem niet professioneel voldoet een 13″ prima qua specs, en anders kan je hem altijd nog upgraden met meer RAM en SSD.

Bijdrager
    vraptor

Duidelijk, verkeerd gelezen. Excuus :sealed:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.