18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    sandrino

Macbook Pro 17" (begin 2011) RAM vraag

Hallo!

Ik heb Macbook Pro 17″, begin 2011. Ik wil graag mijn ram update. Van 4 naar 8gb.

Nu is mijn vraag, is dit de juiste ram?

http://www.centralpoint.nl/geheugenmodules/kingston/4-gb-ddr3-1333-art-khx1333c9d3b1r-4g-num-1020136/?ref=18&ref=18&gclid=CKGdle_y_60CFYZN3godG1E5wg

Alvast bedankt!

Bijdrager
    segher

ja

Bijdrager
    sandrino

Bedankt!

Bijdrager
    AppleStef

Nee, die zijn fout.

Bijdrager
    SunKeeper
    segher op 02 februari 2012

ja

Kun je ook andere letters typen op jouw toetsenbord?:slant:

Bijdrager
    sandrino

Oke, iemand een idee of link welke dan wel goed zijn?

de reden waarom ik dit wil aanschaffen is omdat mijn mac niet veel geheugen overhoud.

http://www.onemorething.nl/uploads/community/c2c5c908de386014b74557e2b6831b1d883d31d4_0.jpg

Bijdrager
    RobApple

Samsung, Hynix, Nanya, Micron en Elpida modules voor Apple zijn allemaal goed, dit zijn
    Factory Original geheugenmodules, die Apple zelf ook installeert. Topklasse, A-kwaliteit.

Bijdrager
    Haike

Als je Kingston koopt moet je altijd geheugen hebben uit hun KTA serie, die zijn getest voor Apple en nagenoeg storingsvrij met een Mac. Koop je Kingston geheugen uit de niet KTA serie krijg je problemen. En je moet altijd een paar kopen. KTA-MB 1333 4 GB is dus de goede. KTA geheugen is een hele goede B-kwaliteit.

Bijdrager
    1984

Memory Upgrades for Your Apple MacBook Pro 2.2GHz (17-inch Unibody w/Intel Core i7) – February 2011: Klik

Moderator
    unSOUND
    AppleStef op 02 februari 2012

Nee, die zijn fout.

En waarom denk jij dat ?

Bijdrager
    syltheboy

Als je slim bent, stop er dan meteen 16 GB in. Dat is namelijk het maximale wat erin kan en je loopt niet te kloten als je in de toekomst alsnog meer dan 8 GB RAM nodig hebt.

Of kunnen er geen 4 geheugenbankjes in? Anders wordt het wel een dure kwestie.

Bijdrager
    Haike

Nee 4 gaan er niet in, dan moet hij 2x 8 kopen. Bij een imac kan het wel

Bijdrager
    syltheboy

Oh ja, 16 GB ipv 8 GB wordt dan ineens een stuk duurder. Gewoon lekker voor 8 GB gaan dus. Zelf laat ik die 8 GB RAM dan ook voorlopig zo.

Bijdrager
    sandrino

Allemaal bedankt voor jullie reacties. Als ik het dus goed heb is dit wat ik zoek?

http://tweakers.net/pricewatch/266911/kingston-kta-mb1333-4g.html#tab:info

Bijdrager
    AppleStef

Ja, die module past in je Macbook Pro

SunKeeper op 02 februari 2012
    segher op 02 februari 2012

ja

Kun je ook andere letters typen op jouw toetsenbord?:slant:

Blijkbaar niet, de shift en punt toets waren ook al stuk …:lol:

Bijdrager
    segher

wat zou ik er dan nog moeten bij typen?
    als ik denk dat het ja is dan zeg ik toch gewoon ja,
    ik weet niet hoe ik het zo goed anders en duidelijker zou kunnen zeggen?

Moderator
    unSOUND

Kortweg “JA” zeggen kan als je het zeker weet. Als je enkel denkt dat het de goede zijn, kun je beter schrijven “Ik vermoed van wel”… Nu zeg je heel kort en stellig JA terwijl het dus NEE is.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.