5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    iJan

MacBook Pro 17" 2009 met SSD

Hoi allemaal,
    Ik wil mijn MacBook Pro 17″ medio 2009 voorzien van een SSD ipv de superdrive. Waar kan ik best en het snelst de spullen hiervoor aanschaffen?

Bijdrager
    Melle

Ik kan je niet onmiddellijk helpen, maar al dat soort dingen koop ik zonder nadenken bij macsales.eu, de OWC van Europa.

Maar dit soort projecten zijn rechtstreeks een gevolg van de MacBook pro 2016 en de daar gemaakte keuzes van Apple.

Die zullen leiden tot een gigantische groei van dit soort projecten en een enorme boost qua prijzen van tweedehands MacBook pro’s.

Had Apple integraal kunnen vermijden door toevoegen van 1usb poort, 1 cardreader en 1 HDMI mss zelf, naast de twee usb-c poorten….
    Hun keuze, de toekomst zal wel tonen of dat wel helemaal de juiste weg was voor Apple….

Geblokkeerd
    Carp
    Melle op 08 november 2016

Ik kan je niet onmiddellijk helpen, maar al dat soort dingen koop ik zonder nadenken bij macsales.eu, de OWC van Europa.

Dan word het hoog tijd dat je eens gaat nadenken!
    De grootste ballentent die er is, op Apple zelf na dan.

Bijdrager
    Melle

Daarom dat ik het schreef. Mijn tijd is meer waard dan de zoektocht naar het goedkoopste of andere manieren, dus ik ga dan voor de makkelijkste oplossing.

Maar er zijn dus vermoedelijk goedkopere plaatsen om je inkopen te doen!

Ik denk liever na over andere dingen.
    Het is nu al erg genoeg dat Apple mij geen kant en klare oplossing meer biedt voor de IT uitrusting van ons kantoor….

Bijdrager
    Le Big Mac

Kijk voor OWC-parts dan liever naar http://macupgrade.eu. Prima service weet ik uit ervaring.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.