10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    henrybu

Macbook pro 15 vs Imac

Ik zit met een dillema!

Ik ben fotograaf en heb een Imac 27 uit 2011, echter nu werk ik geregeld op locatie een laptop zou niet noodzakelijk zijn!
    Echter nu wil ik een snellere mac liefst met een SSD en meer RAM voor het gebruik van verschillende programma’s door elkaar.

Nu vind ik de mac pro 15 een schitterend apparaat met meer geheugen en een snellere CPU dan de Imac, maar ik vraag me af of ik toekom met het veel kleinere scherm tegenover de Imac en dat ik spijt krijg van mijn aankoop.

Misschien dat er hier mensen zijn met dezelfde ervaring, graag julliie advies.

Bijdrager
    fixar

Op elke Mac vanaf de 11″ Air tot de iMac 5K 27″ kun je héél eenvoudig een mooi, groot scherm aansluiten.

Je hebt dan meteen de keuze of je een glossy of juist liever een mat scherm hebt.

Dus met de MBPretina sla je twee vliegen in een klap. Én mobiel én eenvoudig aan te sluiten op een perfect scherm.

Bijdrager
    1984
    henrybu op 28 november 2014

Nu vind ik de mac pro 15 een schitterend apparaat met meer geheugen en een snellere CPU dan de Imac, maar ik vraag me af of ik toekom met het veel kleinere scherm tegenover de Imac en dat ik spijt krijg van mijn aankoop.

Misschien dat er hier mensen zijn met dezelfde ervaring, graag julliie advies.

Zoals @fixar al schreef er is een ruime keuze aan monitoren verkrijgbaar die beter geschikt zijn voor fotografen dan de iMac. en om echt mee te werken is een groter scherm idealer dan het 15″ van de MBP

1984 op 18 augustus 2014

2 x 32″ schermen

De BL3200PT 32” display voor professioneel gebruik ,met een betaalbaar prijskaartje (±590,-) Het ideale scherm voor de Macmini

.https://www.youtube.com/watch?v=5SQSZJ-7Iis / .https://www.youtube.com/watch?v=Jc473LbnNNM

De ProArt PA328Q is een UHD/4K-monitor voor grafici, met een nog niet bekend maar ongetwijfeld stevig prijskaartje.