8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    SeaSailor

Macbook Pro 15'' vorig model, waar te krijgen?

Hai, ik ben dus van plan om een Macbook Pro 15” aan te schaffen. Nu is net de hele Macbook Pro lijn vernieuwd, de specificaties zijn weer al verbeterd. Nu heb ik niet per se een i7 processor of een grotere harde schijf nodig en ook een Thunderbolt-poort is leuk, maar niet noodzakelijk.
    Daarom ben ik op zoek naar het 15 inch model 2010, dus vóór de update, met een i5 processor. Ik neem aan die ook wat minder prijzig zijn nu er een nieuw model is.

Wie weet waar deze nog te koop zijn? Ik hoor het graag!

Bijdrager
    bouncer

Bij A-Mac. Zijn ze ook nog eens afgeprijsd.

Bijdrager
    pludgers

nog even een linkje

Bijdrager
    SeaSailor

Thanks! Ik denk dat ik daar maar eens ga kijken.

Ik zit nu alleen een beetje te twijfelen tussen de MacBook Pro 15,4″ 2.4GHz i5 en die met 2,53 GHz. Zit daar veel verschil tussen? Is de 2,53 GHz echt duidelijk sneller of merk je dat pas bij zwaardere taken?

Geblokkeerd
    Anoniem

als je er niks bijzonders mee doet… ja dan kan je net zo goed een macbook 13″nemen.
    Maar als je toch de overweging maakt : MacBook Pro 15,4″
    2,66GHz i7 – best
    i6 processor, weet je zeker dat het verschil er is, en dubbele geheugen van video kaart.

Bijdrager
    MacAanZee

Vaak zijn ze nauwelijks afgeprijsd hoor. Het is meestal niet de moeite waard om daarvoor het oude model te nemen. Als het idd weinig scheelt zou ik voor het nieuwe model gaan.

Bijdrager
    sven-

Best bang for your buck, neem de instap 15″ MBP. De versies daarna zijn wat mij betreft het geld niet waard. Alleen nemen als je die specs perse nodig hebt.

Bijdrager
    SeaSailor

Update:
    Heb vandaag de Macbook Pro 15” i5 2,4 GHz gekocht bij de mediamarkt voor een hele leuke prijs!
    Wat een verademing, wil nu al niet meer terug naar Windows.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.