4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    thisismich

MacBook Pro 15 inch Lion 2011 Blauw Scherm

Hey, ik heb een probleempje met mijn MacBook Pro 15 inch die ik nog nooit eerder met een apple product heb ervaren.

Tijdens de initial set-up (aller eerste keer aanzetten) viel hij al uit toen ik een land uit moest kiezen. Later viel hij steeds weer uit en als ik hem dan weer aan wil zetten krijg ik een fel blauw scherm waarna niks meer gebeurt. Als ik hem de volgende dag weer aandoe doet hij het weer normaal.

Wat ook voorkomt is dat de het beeld van de linkerkant van het scherm, aan de rechterkant van het scherm zit en vice versa. Als dit gebeurt kan ik nergens meer op klikken en is de enige mogelijkheid opnieuw opstarten. Makkelijker gezegd dan gedaan want als ik dit wil doen krijg ik weer dat blauwe scherm te zien.

Dit gebeurt zo 1 keer per 1 a 2 dagen.

Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn en/of wat ik ermee zou kunnen doen?

Ik heb hem al een keer in veilige modus geprobeerd op te starten maar toen kreeg ik gelijk dat fel blauwe scherm.

Thanks <3

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik zou er direct mee terug gaan naar de plaats waar je hem hebt gekocht. Mocht dat in de Online Apple Store zijn kun je hem terugsturen en krijg je wellicht een nieuwe.

Bijdrager
    Afroman

Dat is niet waar. Binnen 2 weken misschien, daarna moet je gewoon de reparateur de kans geven om het apparaat te repareren. Na 3 maal dezelfde reparatie uitgevoerd te hebben heeft de klant recht op een nieuwe.

Bijdrager
    rdesign

Welkom bij OMT!:smile: Dit klinkt inderdaad niet best. Je MacBook is nog niet zo oud, (nog binnen de twee weken?) dus je hebt gewoon recht op een nieuwe. Even een back-up maken van je bestanden, en terugbrengen naar de APR waar je hem gekocht hebt.

EDIT: Afroman was me voor. As usual.:cry:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.