18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Leedvermaak

MacBook pro 15 inch kopen?

Ik ben van plan om over te stappen naar apple en wil een Macbook pro kopen.
    Alleen ben ik na wat research gaan twijfelen over bepaalde dingen

Ik las over oververhittingen en het vaak freezen van de nieuwe macbook pro.
    Klopt dit? of is dit probleem al verholpen?

Ook las ik dit: http://www.iphoneclub.nl/107821/verbindingsproblemen-tussen-nieuwste-macbook-pro-en-ios-apparaten/

Raden jullie de nieuwe macbook pro aan?

Bijdrager
    Pieterr

De “freeze” problemen zouden in 10.6.7 verholpen zijn.

http://www.macrumors.com/2011/03/21/apple-releases-mac-os-x-10-6-7/

Update: Apple appears to also be offering a special build for the new Early 2011 MacBook Pro, specifically addressing FaceTime performance issues, graphics stability, and external display compatibility.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    De verbindingsproblemen zijn ook niet algemeen en het kan ook nog zijn dat degenen die de update al hebben geïnstalleerd dat probleem ook niet meer hebben.
    Zoals iemand in dat topic ook al aangaf: Apple kan het zich niet veroorloven om iOS-apparaten niet te kunnen gebruiken i.c.m. de nieuwste MBP.

Gewoon doen dus.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Op webwereld stond dit artikel over verschillende problemen met de laatste MBP’s

Bijdrager
    wietje

ja vraag mij ook af of die problemen nu zijn verholpen?

Bijdrager
    paullez

De mijne komt morgen binnen. De 2.2 GHz. Ga hem gelijk zware taken uit laten voeren. Voor en na de update.

Ben benieuwd of hij chrast. Want dan gaat hij gelijk retour.

Bijdrager
    ramrod

Lekker spul tegenwoordig bij apple ….

Bijdrager
    Mick-23

gewoon kopen!
    Ik heb de 15inch MBP ook gekocht en hij is top!

Moderator
    unSOUND
    ramrod op 22 maart 2011

Lekker spul tegenwoordig bij apple ….

Bij Intel bedoel je…:wink:

Bijdrager
    Japsuh

Nou ja, Apple kiest de onderdelen uit, dan mag je ook kwaliteit verwachten. Ze zouden ook weer zelf processors kunnen ontwikkelen.

Moderator
    unSOUND

Je kiest het merk en de techniek, je hebt op dat moment ( zeker bij nieuwe technieken ) als koper geen feiten over de kwaliteit. Alleen Intel zelf weet 100% wat ze verkopen…

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het is ook heel vaak een storm in een glas water hoor.
    Uiteindelijk blijkt het vaak om een heel klein percentage te gaan (anders was Apple allang failliet.)
    Het is jammer, maar “de media” baseert zich steeds vaker op forum discussies en blog’s zonder eerst de feiten te controleren. Ooit kelderde het aandeel na de melding dat Steve dood was, een bericht van een CNN blog dat dus niet waar was. Men zegt wel eens: “je moet niet alles geloven wat je in de krant leest”. Maar wat er in de krant staat is nog steeds betrouwbaarder dan wat er op internet verschijnt aan onzinnige “nieuws berichten”.

Bijdrager
    paullez

Flink getest vandaag. Geen enkele crash. Hij werkt super. Vind alleen de balans van de speakers niet goed. De een is harder dan de ander. Ook als je de balans aanpast blijft er rechts geluid uit komen als hij geheel naar links is ingesteld. Vreemd .

Maar verder een top machine. Nu nog ff upgraden naar Ssd en 8gb geheugen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Op webwereld staat nu dat de 10.6.7. update de problemen van de laatste MBP’s gedeeltelijk oplost.

Bijdrager
    wietje

Dag allemaal ik ben van plan om een nieuwe MacBook pro 17″inch te kopen met alles erop en eraan maar weten jullie Belgische Apple resellers of eventueel komende of bestaande goede promoties nu?

Alvast,
    bedankt.

Bijdrager
    Hansi2124

Je kan daar beter een apart topic voor maken wietje.

Bijdrager
    Pieterr

Dat heeft ie al gedaan, Hans.:lol:

Advies voor kopen van een MacBook Pro

Bijdrager
    Hansi2124

Dank Pieterr, ik was nog niet zo ver;-)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.