5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    lolbroeck

Macbook Pro 15" grafische kaart

Mijn huidige Macbook Air is niet krachtig meer genoeg, daarom ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe laptop. Zodoende ben ik aan het kijken naar een Macbook Pro 15-inch.

In de Online Apple Store staat een mooie Macbook Pro 15-inch met 2,3 GHz (inclusief een NVIDIA grafische kaart), ik wil ‘m graag configureren met 1 TB. De totaalprijs van deze laptop is dus €3129.

Dan ga ik verder kijken en selecteer ik de Macbook Pro 15-inch met 2,0 GHz, deze configureer ik dan met 2,3 GHz, 16 GB geheugen en 1 TB. Het lijkt erop dat ik dan dezelfde configuratie heb, voor ook €3129.

Maar mis dan niet de NVIDIA grafische kaart?

Ik ben benieuwd, alvast bedankt!:)

Bijdrager
    AppelJuice

Inderdaad:)

Bijdrager
    GillesVdG

Waarom 1 TB? Je kunt toch ook een compacte harde schijf mee pakken, dan kost het ook minder.

Bijdrager
    BoniMacX

Gilles: de TS kan de prijs aan en dan betekend ruime interne opslag minder meezeulen en opletten. Een externe schijf aan een laptop ervaar ikzelf als een boei, een anker, als ik em gebruikt als machine on top of my lap.

Bijdrager
    lolbroeck

Ok toppie, bedankt!

GillesVdG op 05 december 2013

Waarom 1 TB? Je kunt toch ook een compacte harde schijf mee pakken, dan kost het ook minder.

Ik gebruik m’n Macbook Air de laatste tijd steeds meer. Iedere dag. En dan is 128 GB heel erg weinig.
    Wellicht dat ik nog switch naar 512 GB aangezien ik thuis een NAS heb staan. Maar 1 TB zou m’n eerste keuze zijn, vandaar dat ik met 1 TB aan kom zetten in dit topic.

De Macbook Pro met 2,3 GHz is echt een beest. Ik ga een aantal zware programma’s draaien, en voor eentje heb ik bootcamp/virtueel Windows nodig, dus het is dan natuurlijk wel wenselijk dat ‘ie wat power heeft. Maar zou ik wellicht met de 2,0 GHz ook uitkomen (alleen met 1 TB extra geconfigureerd)?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.