6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    westlandsesppel

macbook pro 15'' 2007 upgraden os x yosemite

hallo beste mede apple fans:) ik had even een vraagje ik heb een macbook pro 15” uit 2007 ik wil hem graag upgraden naar os x el captain maar de aankoop kan hij niet voltooien omdat hij met de volgende melding komt namelijk : Voor OS X 10.11 is een Core 2 Duo-, Core i3-, Core i5-, Core i7- of Xeon-processor vereist. wat kan ik hier aan doen om hem toch te kunnen installeren graag hoor ik wat tips van jullie:-)
    groetjes van westlandseappel

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    IGBA

Als die MacBook Pro maar 2 GB werkgeheugen heeft – en die kans is groot – zou ik er NIET aan beginnen.

Bijdrager
    Hortulanus

Als je hem native wil draaien zou je het kunnen proberen via de ‘tiamo’ methode. Maar ik zou eerst doen wat IGBA zegt…

Bijdrager
    Brombeer
    IGBA op 01 januari 2016

Als die MacBook Pro maar 2 GB werkgeheugen heeft – en die kans is groot – zou ik er NIET aan beginnen.

De MBP uit 2007 die geen OSX na 10.7 lust is de A1211 15-inch Core 2 Duo en die kan slechts 3 GB aan RAM aansturen.

Daar wil je geen 10.11 op hebben, als het al zou lukken, wordt het onwerkbaar langzaam. Ik zou het OS op die machine niet verder dan 10.6 brengen.

Bijdrager
    makasa

Mijn MBP 15″ 2007, core2duo, met 4Gb draait prima met El Capitan. Heb wel een SSD in gebruik.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.